Tonizujący płyn oczarowy o zapachu kwiatu pomarańczy Fitomed

Jakby  dzisiaj ktoś zapytał mnie o ulubioną polską firmę kosmetyczną bez wahania odpowiedziałabym FITOMED !!! Cenię kosmetyki marki Fitomed za to, że są bardzo dobrej jakości, naturalne, nietestowane na zwierzętach, o prostych składach i w dodatku w rewelacyjnej cenie. O kosmetykach Fitomed mówię wszędzie. Ostatnio nawet zrobiłam małą prezentację na zajęciach ponieważ firma nie jest dobrze znana. Pani, która uczyła mnie chemii kosmetycznej nie znała tych kosmetyków i była pod wrażeniem nie tylko składów, ale także ceny! Wiem, że polecając kosmetyki Fitomed nikogo nie okłamuję. A polecam je każdemu!
Dzisiaj przedstawię Wam moje najnowsze "fitomedowe" odkrycie, a jest nim
Tonizujący płyn oczarowy o zapachu kwiatu pomarańczy przeznaczony do cery tłustej i mieszanej
Producent o tonizującym płynie oczarowym pisze zachęcająco:
Moja opinia: W płynie zakochałam się po tygodniu stosowania! Teraz nie wyobrażam sobie dnia bez spryskania twarzy tym płynem. Tak jak pisze producent woda ta jest rewelacyjnym kosmetykiem odświeżającym! Zapach neroli jest dość charakterystyczny -  mocny, ale bardzo odświeżający tak więc rano jeszcze przed kubkiem z kawą mam orzeźwienie ;) Płyn stosuję na oczyszczoną twarz i zostawiam do wchłonięcia. Bardzo mi się podoba to, że płyn ma formę sprayu dzięki czemu bardzo łatwo się go aplikuje ;) Ważnej jest, że płyn bardzo szybko się wchłania i nie zostawia tłustego filmu. Rewelacyjnie przygotowuje skórę pod makijaż. Cera jest rozjaśniona, ukojona, zaczerwienienia są zredukowane, pory stają się mniej widoczne. Nie zauważyłam żadnego ściągnięcia, a wręcz przeciwnie skóra jest wygładzona, uspokojona, miękka i przyjemna w dotyku. Kosmetyk tak jak większość produktów Fitomed ma bardzo prosty, przyjazny skład. Uważam, że w okresie letnim płyn jest kosmetykiem niezbędnym do pielęgnacji cery tłustej i mieszanej. Bardzo lubię spryskać nim twarz w ciągu dnia tak więc latem zapewni mi on skuteczne odświeżenie ;)
Cena również jest zachęcająca - 200ml kosztuje 11,50 zł.
Jest to moje pierwsze, ale zapewne nie ostatnie opakowanie tego płynu!

Produkt można kupić tutaj oraz w niektórych sklepach zielarskich.

Zachęcam Was do polubienia facebook'owego funpaga
Lubicie odświeżające płyny do twarzy ? ;)

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Koniecznie! W takim razie czekam na recenzję ;)

      Usuń
  2. przyznam, że pierwszy raz słyszę o takim płynie do twarzy, ale myślę po twojej recenzji spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, bo działanie jest rewelacyjne, a cena bardzo korzystna. Strasznie podoba mi się Twój nick ;)

      Usuń
    2. bo grunt to dobre i niedrogie :)
      a dziękuje mi twój również jest taki hmm... Kapryśny :D

      Usuń
  3. Całkiem fajnie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam i nie używam.. Idealny na upały. Ciekawe czy jest wersja do mojej normalnej/suchej cery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem jest bodajże na bazie wody różanej - idealna do cery suchej. Z tego co się orientuję jest jeszcze na bazie lawendy przeznaczona do cery zmęczonej ;)

      Usuń
  5. A ja nigdy nie używałam odświeżającego płynu do twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie tym bardziej polecam! ;)

      Usuń
  6. ja miałam hydrolat z kwiatu pomarańczy, pachniał świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) W ogóle zapachy kosmetyków Fitomed są świetne ;)

      Usuń
  7. jestem ciekawa czy znalazlabym w moim zielarskim, bo z tego co piszesz jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O proszę;) Nie wiadomo tylko jak z dostępnością poza internetem, muszę popytać u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zajrzeć do sklepów zielarskich. Wiem, że kosmetyki Fitomed dostępne są również w aptece doz. pl gdzie można zamówić, a odebrać w najbliższej aptece, których jest pełno w całej Polsce ;)

      Usuń
  9. Lubię taki zapach, ale kompletnie nie znam produktów tej firmy.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fitomed to świetna firma, która oferuje rewelacyjne kosmetyki! Na prawdę polecam ją z czystym sumieniem. Ich produkty można zamówić w aptece doz.pl ;)

      Usuń
  10. Hmmm, nie słyszałam o nim, ale twoja recenzja mnie do niego bardzo przekonuję, więc może zaiwestuje w najbliższym czasie !
    Pozdrawiam i zap/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jetem pewna, że nie pożałujesz, w dodatku cena jest korzystna. Moim skromnym zdaniem ten płyn jest niezbędny podczas letnich upałów ;)

      Usuń
  11. właśnie zaprzyjaźniam się z nim ;)

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...