Moje drugie okulary firmoo ;)

Gdy na początku marca napisał do mnie Antonio z FIRMOO i zaproponował kolejną parę okularów bardzo się zdziwiłam. Odpisałam, czy aby na pewno dobrze zrozumiałam. Okazało się, że Firmoo proponuje bloggerom kolejne okulary do testów.
Okulary otrzymałam w ciągu tygodnia! Czasami krajowe przesyłki "idą" dłużej.
Tym razem wybrałam model bardziej elegancki, a dokładnie TEN
 Okulary Firmoo zawsze dostajemy z etui twardym i miękkim, szmatką i akcesoriami do przykręcania okularów.
Moja opinia o okularach firmoo nic się nie zmieniła. Uważam, że okulary te są bardzo dobrej jakości, wytrzymałe, dobrze się noszą i jednocześnie są w bardzo przystępnej cenie. Moje szkła są cienkie mimo, że mam wadę -3,5. Najnowsze okulary w porównaniu z poprzednimi są trochę cięższe i mają większe szkła.
Jeśli sami chcecie się przekonać, czy okulary Firmoo faktycznie są tak wspaniałe jak piszę możecie zamówić wybrany model płacąc tylko koszty przesyłki ( jest to ok 18$ czyli jakieś 60 zł). Firmoo dla każdego nowego klienta ma promocję Free glasses. Wystarczy kliknąć tutaj, wybrać okulary wyświetlone na stronie i postępować wg informacji producenta.
Moim zdaniem warto! Polecam Wam okulary Firmoo! ;)

A teraz pokażę Wam jak moje najnowsze cudeńko prezentuje się na mojej twarzyczce ;p

 I jak się Wam podobam ?
Miłego weekendu ;*

34 komentarze:

  1. pasują Ci :)

    ja jestem zakochana w soczewkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też soczewki noszę prawie codziennie - zwłaszcza do pracy gdzie okulary nie są wskazane. Ale lubię czasami poszaleć i wyglądać inaczej ;)

      Usuń
  2. też mam wadę wzroku. Ale zdecydowanie od 7 lat jestem za soczewkami - A okulary nosze tylko po domu i po wieczornej toalecie ;)/ K.

    zapraszamy do nas, może znajdziesz cos dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja soczewki noszę od 8, ale lubię zmieniać swój image ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie Ci w nich Kaprysku:) Udanego popołudnia i wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  4. Super współpraca. U mnie od Firmoo okulary nosi mój mąż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bałam się, że będą mi za duże, ale na szczęście pasują i nie wyglądam dziwnie ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ale każdy model Firmoo jest oryginalny ;)

      Usuń
  7. Bardzo się podobasz :D Pan Antonio widzę znów wkracza do akcji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ponoć mam być modna w tym sezonie razem z paseczkami. Choć jeden modny element będę miała;p

      Usuń
  9. fajne, ja wzielam mamie drugie (ciii) tez musze ozdjeciowac ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciiii ;p Ozdjęciuj, bo ciekawa jestem oprawek

      Usuń
  10. Ciekawy sposób na promowanie swojej firmy :). Szkoda, ale ja już mam nowe patrzałki. Z drugiej strony ich nigdy nie za wiele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie mam już 3, ale przecież nie lubimy się ograniczać, prawda ? ;)

      Usuń
  11. Zazdroszczę okularków, bo są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;0 Miałam duży problem z wyborem, bo ilość oprawek Firmoo jest ogromna ;)

      Usuń
  12. Jakbym miała tylko nieco większą wadę, zdecydowałabym się na nie, a tak to jedne mi chyba wystarczą :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie Ci w okularach. Pasują Ci :) Ja też mam jedne oprawki Firmoo i całkiem je lubię. Choć i tak ciągle chodzę w moich wysłużonych i powycieranych oprawkach. I pewnie będę w nich chodzić dopóki mi się nie rozsypią...

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...