Najgorsza z najgorszych farb do włosów w piance Marion

Dzisiaj notki miało nie być, ale ranne wydarzenia tak mnie zezłościły, że musiałam o tym napisać!
A wszystko przez farbę w piance EXPRESS MOUSSE firmy Marion!
W lutym stałam się nieszczęśliwą posiadaczką tej farby. Kupiłam dwa opakowania - intensywna czerń dla mamy i ciemny brąz dla mnie. Dzisiaj intensywną czerń nałożyłam mamie i wpadłam w szał!!!! Już dawno nie miałam do czynienia z czymś takim. Pianka ? dobre sobie! Ten produkt nie ma nic wspólnego z pianką. Mimo, że przygotowałam farbę wg instrukcji producenta zamiast pianki powstała woda, którą bardzo ciężko aplikowało się na włosy. Farba barwiła wszystko - czoło, uszy, szyje za wyjątkiem włosów ;/ Łazienka i kuchnia były całe zapaćkane. Istna masakra! Nie wiem dlaczego, ale zamiast czerni na włosach pojawił się brąz. Ponoć farba doskonale pokrywa siwe włosy. Kłamstwo! Siwy odrost stał się jasnobrązowy, a czarne włosy zmieniły kolor na brązowy ;/ Mama wygląda komicznie i czeka mnie kolejne farbowanie tym razem już na pewno nie marionowym produktem!

To, że jestem rozczarowana to mało! Ja się czuję oszukana! Żadne zapewnienie producenta (łatwa i szybka aplikacja, doskonałe pokrycie siwych włosów, nie barwi skóry, przyjemnie pachnie) nie zostały spełnione! Tym bardziej jestem zła, że mam jeszcze jedno opakowanie i boję się go użyć. Co mam zrobić ?
Napisała do firmy co myślę, ale na razie cisza ;/

Z tych nerwów i bardzo nieprzyjemnego poranka wybrałam się na spacer. Na szczęście pogoda piękna i aż chciało się chodzić. Do domu wróciłam spokojniejsza w dodatku w towarzystwie:
- Farby (kolor do 28 myć) Palette w kolorze porzeczkowa czerwień w bajecznej cenie 4,99 zł
- Aloesowe płatki Carea
- Zachwalana przez was sól do kąpieli trwa cytrynowa i bambus 3,79 zł
- 4 lakiery Virtual Fashion Mania nr 58, 72, 74, 75 każdy w zawrotnej cenie 1,99 zł ;)

I jeszcze 2 odżywki HEAN z małej drogerii

Tak więc potwierdzam zakupy- zwłaszcza kosmetyczne poprawiają humor ;)
Pozdrawiam ;*

16 komentarzy:

  1. o masakra ta farba to jakiś niewypał !

    OdpowiedzUsuń
  2. znam i mam takie samo zdanie- mi odrost złapała czarna na ciemno brązowo ;/ i teraz mam pół czarnych pół ciemnobrązowych i wyglądam jak głupia ;/ konsystencji pianki tym bardziej nie ma ;/ istna masakra ;/;/

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ładna wpadka. Ale cena lakierów powaliła mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  4. oo..zakupy świetne
    współczuję nakładania tego czegoś na włosy

    OdpowiedzUsuń
  5. nic tak nie wkurza,jak nieudana operacja na włosach,niezależnie czy w domu czy u fryzjera

    OdpowiedzUsuń
  6. trafiłaś na fajne promocje :) ja zawsze farbuję z palette :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że się nie spisała ta pianka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na podstawie tego, iż lakiery Virtuala znajdują się w kartonowo-plastikowym opakowaniu, śmiem przypuszczać, iż w Biedronce trwa wyprzedaż;) Koniecznie muszę tam zajrzeć;)

    Ta farba rzeczywiście wygląda koszmarnie, ale najgorsze jest to, ze cała ta sytuacja kosztowała Ciebie i Twoją mamę sporo nerwów. Znowu będziesz musiała pofarbować mamę, a taka częsta koloryzacja osłabia włosy. Zobaczymy, jak do całej tej sytuacji, ustosunkuje się firma Marion.

    OdpowiedzUsuń
  9. matko, toć to jakiś dramat z tą farbą :/ nie dziwię się, że się wkurzyłaś i wybrałaś na spacer.. a zakupy zawsze humor poprawią :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O widzisz choć zakupy się udały. Pozdrawiam. Współczuję kontaktu z tą farbą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Farba dramat! Zakupy pocieszające, na poprawę humoru:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może farba była przeterminowana? Tę Palette też sprawdź, bo cena jest podejrzanie niska. Ja gdy farbowałam się sama też używałam Palette, bardzo lubię te farby za kolory i łatwość aplikacji. Teraz przymierzam się do przetestowania farby z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę, że okropna ta farba jest w użytkowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie widziałam tej farby i chyba dobrze. Współczuję doświadczenia :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Farbuję włosy. Byłam bardzo ciekawa tego wynalazku farby w piance ale chyba raczej nie zaryzykuję i nie będę eksperymentować na swoich włosach. Pozostaję przy tradycyjnej farbie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie farbuję jeszcze włosów, ale jeśli przyjdzie ten moment na pewno nawet na nią nie spojrzę

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...