Czy płyn do płukania ust DentoFresh Junior jest dla dzieci ?

Bodajże 2 tygodnie temu otrzymałam do testów (tak jak wiele blogerek) płyn do płukania jamy ustnej DentoFresh. Trafiła mi się wersja dla dzieci powyżej 6 roku życia o smaku gumy balonowej. W sumie to ucieszyłam się na wersję dziecięcą, a to dlatego, że niekoniecznie lubię mocno miętowe płyny do płukania ust (zwłaszcza te alkoholowe).
Zachwyty producenta (jeszcze większe znajdziecie TUTAJ):
Skład:

Moja opinia:
Od razu powiem, a raczej napiszę, że nie podałabym tego płynu dziecku nawet 10 letniemu. Wg mnie ten płyn mimom, że nie zawiera alkoholu jest bardzo mocny w smaku.
Smak gumy balonowej ? chyba żartujecie. Smakowałam, smakowałam i gumy balonowej nie wyczułam. Co prawda smak jest lepszy niż np. płynu Listerine, ale i tak mojego serca nie podbił. Tak jak już pisałam płyn jest dość ostry w smaku (wyczuwalne są tutaj "nuty" mentolu). Musze przyznać, że płyn na długo odświeża, ale niestety sprawia również uczucie suchości ust i delikatne mrowienie paszczy. Oprócz długiego odświeżenia zauważyłam, że zęby były jakby czystsze i bardziej się błyszczały. Niestety płyn ten sprawił, że zęby stały się wrażliwsze, a dziąsła częściej krwawiły. Podczas używania tego płynu musiałam zrezygnować z past wybielających. Umycie zębów pastą wybielającą, a następnie użycie płynu DentoFresh junior powodowało pieczenie i ból dziąseł ;/ Jak widzicie ten płyn nie sprawdził się u mnie najlepiej.
A to co mi się w płynie podobało to lekko różowy kolor oraz dołączona miareczka;)
Razem ze mną płyn ten testował mój tata, który jest maniakiem wszystkiego co służy do mycia i pielęgnacji zębów. Mój tata bardzo się polubił z tym płynem i nie miał do niego żadnych zastrzeżeń. Co najważniejsze u niego płyn nie powodował żadnych dolegliwości. Tata kazał zaznaczyć, że odświeżenie jest fenomenalne!
Jak widzicie mimo,że płyn u mnie się nie sprawdził to mój dedi jest nim zachwycony ;)

Cena to ok 13 zł (za 250 ml)

Kochani dzisiaj ostatni dzień kwietnia. Majówka nie zapowiada się słonecznie. W sumie może to i dobrze, bo ja będę w domu siedzieć ;/

Spodziewajcie się w najbliższych dniach notek o moich ulubieńcach i kolejnym denku, które nawiasem mówiąc jest znów spore ;)

Buzi Buzi ;p

28 komentarzy:

  1. Taki średni. I szkoda, że tej gumy balonowej tam nie wyczułaś ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze przyznam, ze liczyłam na smak zbliżony do różowej orbitki, a tu zonk ;/

      Usuń
  2. Ostatnio mam wrażliwe zęby, jestem w trakcie leczenia kanałowego zęba i mimo, że dziąsło jest strasznie zmaltretowane to żadnego pieczenia ani krwawienia dziąseł nie spowodował i tak jak Twojemu tacie to mi również podpasował ten płyn ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że nie mam jakoś specjalnych dziąseł to u mnie się nie sprawdził ten płyn. Żałuję, ale pisze tak jak jest.

      Usuń
  3. Smak jest niesamowity...uwielbiam go...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o je, to albo ja dostałam jakiś bubelek, albo moje kubki smakowe oszalały.

      Usuń
  4. te keprys,a próbowałaś past bez fluoru? w moim przypadku okazały się zbawienne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nie, bo dotąd nie było potrzeby. Moje zęby silne i dzielne więc za bardzo się nimi nie przejmowałam.

      Usuń
  5. nie bez powodu mówią, że ile osób tyle opinii o danym produkcie :) Ja sama go nie miałam okazji sprawdzić. /K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! co jednym służy innym szkodzi ;/

      Usuń
  6. Mam ten płyn i jestem z niego zadowolona. Za to mojej siostrze on nie 'smakował'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem osamotniona w smakach ;p

      Usuń
  7. Chciałabym poczuć jego smak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dziwny. Zdecydowanie nie moje klimaty ;/

      Usuń
  8. to chyba musisz mieć nad zwyczaj wrażliwe zęby i dziąsła. Mam ten płyn i jestem nim zachwycona. Podała bym mojemu dziecku na pewno. ale każdy ma swoje zdanie i ma do tego prawo. U Ciebie się nie sprawdził a szkoda... Pozdrawiam

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, ze moje zęby i dziąsła nie należą do wrażliwych. Jak dotąd nie miałam z nimi żadnego problemu. Coś jest w tym płynie, co mi nie podchodzi.

      Usuń
  9. Useful information. Lucky me I discovered your site by chance, and I'm stunned why this accident did not came about earlier! I bookmarked it.

    Feel free to visit my page :: pozycjonowanie

    OdpowiedzUsuń
  10. I am actually thankful to the owner of this website who has shared this
    fantastic post at at this place.

    Here is my homepage; gsa search engine ranker

    OdpowiedzUsuń
  11. However, the results of free translation solutions may not be completely precise.

    Effective ERP solutions may help with this step.


    Also visit my webpage: szambo

    OdpowiedzUsuń
  12. Split your sessions into dissimilar times of an day.

    This way, you have will get better cash in set off with
    you'll have got with never ! credential.

    Also visit my web site :: imprezy integracyjne

    OdpowiedzUsuń
  13. It provides two to help deploy the plan. However, the results connected free
    translation services may not prove to be completely precise.


    Here is my web-site; agencja detektywistyczna warszawa

    OdpowiedzUsuń
  14. Until this will help always the apple cuts from getting browning.
    Nestle, Gerber food in addition to the cerelac are little of the commissioned baby
    food products.

    my web-site :: adwokat warszawa

    OdpowiedzUsuń
  15. Silicone trees remain wealthy in extracts for one long duration of all twenty years.
    One of the most recognized destinations in the region is Thailand.


    Also visit my homepage: organizacja wczasów

    OdpowiedzUsuń
  16. Sales training should be ongoing. This is an important test to travel if you just want to study abroad a English speaking destination.


    My web site - organizacja wczasów

    OdpowiedzUsuń
  17. You can own your assortment of love music when you purchase.

    To these years, filmmakers have benefited profoundly from music accreditation.



    Feel free to surf to my site :: organizacja wczasów

    OdpowiedzUsuń
  18. też jakiś czas temu pisałam o płynach dla dzieci, niestety niektóre mają naprawdę okropny skład :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękujemy za rzetelną recenzję - wszystkie opinie są dla nas ważne - pozdrawiamy!

    Zespół Dentofresh

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...