Pilomax maska regenerująca do włosów zniszczonych HENNA WAX

Nigdy nie byłam zadowolona z moich włosów. Zawsze coś było z nimi nie tak.
Moje włosy są kapryśne i trudno im dogodzić.
Staram się dbać o nie jak najlepiej, ale nie jestem włosomaniaczką. Dlaczego ? Po prostu nie mam czasu na olejowanie, laminowanie, wcieranie odżywek, masek, sporządzania przedziwnych papek. Jedyne co przypadło do gustu moim włosom, a i mnie nie sprawia problemu to kremowanie włosów. Nałożenie kremu na noc i zmycie go rano to szybka i prosta metoda na piękne włosy.
Jednak czasami gdy mam czas i ochotę lubię zafundować moim kudełkom zabieg regeneracyjny.
Bardzo mi w tym pomaga maska  regenerująca do włosów zniszczonych Pilomax Henna Wax.
Maska przeznaczona jest do włosów osłabionych, zniszczonych np. farbowaniem oraz prostowaniem ( a ja robię to regularnie).

Opis producenta: 

Regenerująca maska do włosów zniszczonych i skóry głowy.
WAX Henna zalecana jest szczególnie w przypadkach:
- zniszczenia włosów przez trwałą, utlenianie, farbowanie;
- kruchości włosów wrodzonej i spowodowanej różnymi chorobami;
- przedwczesnego wypadania włosów;
- podczas i po skończonej chemioterapii;
- gdy potrzebne jest wzmocnienie włosów.
WAX Henna przyspiesza regenerację łodygi włosa i cebulki. Skuteczność maski wynika z dużej zawartości certyfikowanego ekstraktu z henny (Lawsonia Inermis) oraz wysokiej jakości substancji pomocniczych. Maska tworzy na łodydze włosa okluzję nieciągłą, dzięki czemu włosy nie są narażone na utratę wody. Przy systematycznym stosowaniu (co 5 dni) już po miesiącu widoczny jest efekt regeneracji i zwiększonego porostu włosów.
Przywraca gęstość i grubość włosów sprzed zabiegów fryzjerskich lub ciąży. Skuteczność działania potwierdzają również pacjentki po przebytej chemioterapii.
Maska jest przeznaczona do wszystkich kolorów włosów, nie zmienia koloru włosów.



Skład i sposób użycia:

Moja Opinia:
Nie mam czasu na częste nakładanie tego rodzaju produktu na włosy (chodzi o maski do włosów). Producent zaleca trzymanie maski na włosach przez ok 15-30 minut. Dla mnie jest to wieczność. Zdecydowanie bardziej preferuję odżywki błyskawiczne, zwłaszcza te w spray. Wiem jednak, że nie można porównać działania odżywki trzymanej na włosach przez 3 minuty z tą, którą ma się przez 30 minut. Jenak są takie dni jak np. dzisiaj kiedy to mam ochotę zadbać o włosy i wtedy funduję im 30 minut z maską  Pilomax Henna Wax ;)
Maska jest dość gęsta (przypomina treściwy krem), ma lekko różowy kolor i przyjemny zapach ;)
Maskę nakładam na świeżo umyte włosy i zabezpieczam je czepkiem na który nakładam ręcznik ;) przez 5 minut podgrzewam turban suszarką.  Po upływie 30 minut (dzisiaj było to 40 minut bo w między czasie jadłam śniadanko ;)) spłukuję maskę ciepłą wodą, a gdy na włosach nie ma już śladu po masce traktuje je chłodnym prysznicem. Podczas trzymania maski nie doświadczyłam ani razy jakiegokolwiek pieczenia, drażnienia czy swędzenia. Po zmyciu i wysuszeniu włosy są błyszczące, sypkie, miękkie i ... wyprostowane! ;) Tak po użyciu tej maski nie muszę stosować prostownicy ;) Włosy w ogóle  szybciej schną i  lepiej się układają. Co prawda skład maseczki do najprzyjemniejszych nie należy - znajdziemy tutaj paraben i SLS, ale mimo to jestem zadowolona z działania tej maski. Moje włosy chyba też ją polubiły, bo bardzo dobrze się po niej układają. Dużym plusem jest również to, że maska ta nie powoduje pojawienia się łupieżu.

Podsumowując: Z działania maski jestem zadowolona. Włosy świetnie się układają, są miękkie i błyszczące. Maska nie przetłuszcza moich kłaczków, a także nie powoduje łupieżu. Lubię jej zapach szkoda tylko, że po zmyciu maski nie jest już tak wyczuwalny. 
Moja ocena to 4+/6 ;)
Cena ok 20 zł (240 ml)

Zachęcam Was do polubienia profilu firmy na fb gdzie nie tylko dowiecie się o najnowszych  produktach firmy, ale także przeczytacie różnego rodzaju ciekawostki na tematy włosowe  ;)

Buziaki ;*

32 komentarze:

  1. U mnie wax sprawdza się najlepiej właśnie nałożony na 3 minuty :) Muszę jeszcze ten rodzaj wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o !to ja muszę zobaczyć jak będą wyglądać włosy po kilku minutach ;) Angel Ty wiesz ... ;*

      Usuń
  2. ja nie trzymam tej maski super długo, bo ma słaby skład, ale tak na kilka minut jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład faktycznie mógłby być lepszy. Spróbuję ja nałożyć na kilka minut i zobaczę czy efekt jest taki sam ;)

      Usuń
  3. Ja nie miałam jeszcze żadnej maski, bo nie urządza mnie tak długie trzymanie jej na włosach. Czasem po prostu przetrzymuję dłużej odżywkę i tyle mi wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też takie długie trzymanie to udręka, ale czasami można sobie pozwolić na włosowe SPA ;)

      Usuń
  4. słyszałam wiele dobrego o tej i tyle samo negatywnych opinii.. Chyba, czas wypróbować na sobie jak sie sprawdza /K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też spotkałam się i z dobrymi i z negatywnymi opiniami. Ale wiadomo jak jest - nie każdego można zadowolić ;.

      Usuń
  5. A czy Ty wiesz, że kiedyś myślałam, że te maski i Biovax to to samo? :P Coś słyszałam gdzieś o jakiejś kawie w czwartek :D Jeśli przeżyję prezentację pracy mgr, to przyjdę Wam popsuć humory ]:->

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana przeżyjesz przeżyjesz, bo pragnę Cię zobaczyć ;)

      Usuń
  6. to nie jestten sam kolor lakieru, jaki dostałyśmy na zlocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tą maskę i nigdy więcej! Nic nie robiła, strasznie śmierdziała i nie mogłam rozczesać włosów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile ludzi tyle opinii. DLa mnie jest OK ;)

      Usuń
  8. Miałam maskę od Ciebie do włosów jasnych i jako odżywka sprawdziła się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam masek Pilomax, ale mam na liście :) Jak wykończę Bingo i Kallos to poszuka tej, bo będzie dobra dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam maski z tej firmy jeszcze;) Ale może kiedyś wyprobuję skoro tak ją zachwalasz;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jedną maskę Pilomax, ale jeszcze jej nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam z aloesem :) i muszę do niej wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam dwie maski tej marki, są na miejscu 1 wśród rzeczy do włosów, też muszę w końcu napisać coś o niej

    OdpowiedzUsuń
  14. czy po masce HENNA mozna farbowac włosy? po farbie typu henna nie można ponoć używać zwykłej farby do włosów. A jak jest z tą odżywką?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie spodziewała się takich efektów po używaniu regularnym tej odżywki. Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie spodziewała się takich efektów po używaniu regularnym tej odżywki. Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Używam, zawzięłam się marzę o regeneracji włosów. No zobaczymy... Trzymajcie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam tą odżywkę niedawno. Pierwszy raz mam do czynienia z Pilomaxem. Ładnie pachnie, i naprawdę fajnie wpływa na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne włosy po niej są. Jest bardzo wydajna i polecam ją szczerze. Karolina

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobry produkt. Może niekoniecznie trzymam ja zawsze tyle, ile nakazuje producent, jednak efekty i tak są zaskakujące. Piękne gładkie i lśniące włosy to teraz moja wizytówka :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...