U Kapryska nowości kilka

Osoby, które śledzą  kapryskowego bloga na fb wiedzą, że ostatnio listonosz  odwiedza mnie prawie codziennie. Dzisiaj chcę Wam pokazać, co dostałam w ostatnim czasie do testów i recenzji czego możecie się spodziewać w najbliższej przyszłości ;)

W ramach współpracy z DAFI otrzymałam dzbanek do filtrowania wody ASTRA
Notka producenta:
Filtr dzbankowy ASTRA Unimax o pojemności całkowitej 3,0 l. (pojemności wody przefiltrowanej ok.1,5 l.) z cyfrowym wskaźnikiem wymiany wkładu jest doskonałym sposobem otrzymywania czystej wody, pozbawionej chloru, metali ciężkich (np. ołów , miedź) i in. szkodliwych substancji. Wystarczy nalać wodę z kranu do dzbanka i odczekać kilka minut, aż woda się przefiltruje.
Ten wkład przeznaczony jest dla osób, które chętnie gotują oraz posiadają rodzinę, przez co częściej sięgają po wodę. Z myślą o nich stworzyliśmy wkład skutecznie filtrujący 150-200l wody.

Dzięki filtrowi dzbankowemu DAFI woda dostarczana do Twojego gospodarstwa domowego będzie doskonale nadawać się nie tylko do gorących i zimnych napojów (herbat, kompotów) , ale również do przygotowania posiłków dla całej rodziny (szczególnie mlek i kasz dla małych dzieci) kostek lodu, itp.

Stosując system filtrowania wody DAFI zapobiegasz tworzeniu się kamienia kotłowego w urządzeniach AGD takich jak czajnik czy żelazko.
Produkt można kupić TUTAJ w cenie ok. 80 zł

Nawiązałam również współpracę ze sklepem internetowym Cosmetica.pl i otrzymałam zestaw startowy GUAM
Kosmetyki te zapewniają skuteczną terapię antycellulitową i wyszczuplającą, a także odżywiają i nawilżają ciało. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków, ale na razie muszą poczekać ponieważ moja łazienka jest w remoncie i nie mogę w pełni korzystać z dobrodziejstwa tego pomieszczenia ;/

Kolejna współpraca jest związana z drogerią internetową e-zebra od której otrzymałam kilka kosmetyków kolorowych ;)
-  kryjący korektor miss sporty - KLIK
-  cień manhattan nr 78X mat petrol - KLIK
- błyszczyk miss sporty Honey
- paletkę cieni ASTOR
Zachęcam Was do zapoznania się z asortymentem drogerii internetowej  e-Zebra ponieważ ceny są tam fantastyczne - można powiedzieć, że idzie tam kupić dobry kosmetyk za grosik ;)

A dzisiaj przyszła ostatnia przesyłka z Bombay Bazzar
- proszek do zębów Dabour RED - pierwszy raz będę myć zęby czymś innym niż pasta ;p
- szampon Khadi neem
To mój pierwszy raz z kosmetykami ajurwerdyjskimi. A czy Wy macie z nimi jakieś doświadczenie ?

I jeszcze na koniec - od dwóch tygodni oczyszczam organizm za pomocą Double Detox ;)


Jak widzicie będzie o czym pisać w najbliższym czasie ;) Już nie mogę się doczekać życzliwych komentarzy i prywatnych maili od osób, które uwielbiają psuć humor innym ;/

Buziaki ;*

20 komentarzy:

  1. Ale Ci się nazbierało :) Najbardziej ciekawią mnie te tabletki oczyszczające. Lubię takie suplementy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu w połowie lipca pojawi się recenzja. Na razie mogę powiedzieć, że nie mam już problemu z zaparciami i ochota na słodycze jakby mniejsza jest ;)

      Usuń
  2. gratuluję współprac, super przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co się innymi przejmujesz ;* miłego i owocnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe tyle się przejmuję ile mi przykro, że niektórzy nie mają co do roboty i innym humor psują ;/

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie udane ;) Na razie Dafi wymiata ;p

      Usuń
  5. rzeczywiście dużo materiału masz do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ayurwedyjskie cuda stosowałam w Indiach :D Nawet nie sądziłyśmy wtedy, że po kilku latach w Europie będzie taki boom na azjatyckie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest boom bo składy tych kosmetyków są rewelacyjne ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ciekawy ciekawy, a kawa dzięki niemu jaka dobra ;)

      Usuń
  8. Nie mogę się doczekać informacji na temat suplementu do oczyszczania organizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej nazwy aju-coś tam nie da się wymówić, nigdy nie widziałam takich kosmetyków. Ciekawa jestem proszku do "prania" zębów :D

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...