Equilibra mydło aloesowe

Na zakończenie tygodnia 
Opowiem o mydle. 
Tak! Tak! takim mydle w kostce ;) 
Niby zwykłe mydło, ale jednak ma coś w sobie, co sprawiło, że poświęcam mu osobną notkę ;)
Mowa o mydle aloesowym firmy Equilibra
 To mydło zawiera 10% czystego aloesu przez co cudownie pielęgnuje nawet delikatną skórę ;)
Mimo, że jest delikatne i łagodne są osoby, które mogą zareagować alergią. Niestety aloes często powoduje reakcje alergiczne ...
Notka producenta:
 Mydło to służyło mi przez prawie miesiąc do mycia ciała. Bardzo je sobie chwalę ponieważ doskonale oczyszczało i jednocześnie nawilżało moją skórę. Rewelacyjnie się pieni dając kremową pianę ;) Dodatkowo po kąpieli skórą była miękka, uspokojona, ukojona. To mydło sprawdziło się gdy skóra była podrażniona ponieważ przynosiło natychmiastową ulgę. Idealne do golenia, a także po depilacji woskiem lub depilatorem. 
Używałam też tego mydło do zmycia kwasu mlekowego podczas "kwasowych piątków" ;)
Jednym słowem mydło rewelacja! ;)
Skład prezentuje się tak:

Lubię mydła w kostce i nie wstydzę się tego, że ich używam.
 Moje ulubione mydło w kostce to Dove < recenzja KLIK>, ale przyznam, że Mydło aloesowe Equilibre szczerze polubiłam i na pewno jeszcze nie raz zagości w mojej mydelniczce ;)
Cena waha się od 6-12 zł.

Mydło jest moim pierwszym kosmetykiem włoskiej firmy Equilibre,  ciekawa jestem czy inne ich produkty są również tak dobre jak to mydło. 

Miałyście styczność z tymi kosmetykami ? Co polecacie ? ;>
Życzę Wam przyjemnego tygodnia!

19 komentarzy:

  1. Rozwaliło mnie " nie wstydzę się, że ich używam" :D !
    Ja tam bym chętnie wypróbowała, szczerzę wolę mydła w kostce a niżeli w płynie, jakoś mam wrażenie, że nie dają mi uczucia czystości. Za 6 zł kupiłabym, za 12 ? chyba nie..
    A propos mojego posta i kremu Oriflame, dla mnie jest świetny, miałam też Kozie Mleko Ziaja i był słabiutki , ale nie podrażniał.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mydla z dove tez lubie ale niestety sa niewydajne. u mnie kroluja mydla w plynie, ale jesli juz kupuje mydla w kostce to te biedronkowe o zapachu ogorka- sa dla mnie porownywalne z tymi z dove :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam i też sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydła nie miałam, ale polecam szampon aloesowy Equilibre.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam mydła, ale uwielbiam aloesowy szampon i scrub do ciała tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też lubię mydła w kostce :) tego akurat nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja wolę żel pod prysznic, mydeł używam głównie do rąk :) Dove lubię, szczególn ogórkowe (a samych ogórków nie znoszę! )

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam, że ta firma ma dobre kosmetyki do włosów ;)
    o mydełku jeszcze nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zauważyłam, że na "stare lata" aloes zaczął mnie uczulać. Kiedyś bardzo lubiłam kosmetyki z tym składnikiem, a ostatnio zonk. Przeszkadza i uczula. Ciekawe dlaczego...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam aloesowe kosmetyki, u mnie sprawdzają się najlepiej, jeszcze żaden mnie nie zawiódł

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez lubię mydła w kostce i szczerze powiem, że jak pisze, że je używam to faktycznie tak troszkę się wstycze a nie wiem dlaczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiamy kosmetyki z aloesem, za mydłami w kostce nie przepadamy jeśli chodzi o ciało, tym bardziej o twarz, ale służą nam do mycia rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja u siebie nie zauważyłam zbawiennego działania aloesu. Poza tym wolę mydła w płynach a pod prysznic żele. Mydła w kostce używam tylko do mycia mojego Glov.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam, ale chętnie bym się z tm mydełkiem zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię mydła w kostkach :] Mają swój urok, a teraz są też takie, które nawilżają skórę, a nie jak kiedyś, że wysuszały. Poza tym te zapachy i kształty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Produkty tej firmy ostatnio mile mnie zaskakują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W kostcce nie widzałam mydła aleosowego

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy mydełko dobrze się spisuje do mycia twarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem zwolenniczką mycia twarzy mydłem jednak po kwasach używałam go zamiast neutralizatora i spisywało się dobrze. jednak do twarzy polecam żele ;)

      Usuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...