Baikal HERBALS tonik oczyszczający

Kosmetyki rosyjskie stały się ostatnimi czasy bardzo popularne. 
Mnie jakoś ten szał nie dopadł, ale mimo to dzięki Margotce miałam okazję na własnej skórze sprawdzić jak działa oczyszczający tonik Baikal Herbals
Kosmetyki Baikal Herbals tworzone są z ziół, które rosną w pobliżu jeziora Bajkał. 
Kosmetyki te nie zawierają parabenów, PEGów, SLS, SLES

Po składzie kosmetyk zapowiadał się cudnie:
Opis producenta również brzmi zachęcająco:
Tonik do twarzy o działaniu oczyszczającym, który jest oparty na ekstraktach roślinnych jeziora Bajkał, skutecznie oczyszcza i wygładza skórę, pozostawia na niej uczucie komfortu i świeżości na cały dzień. Dzięki zastosowaniu naturalnych składników aktywnych tonik przywraca naturalną równowagę skóry i ja odżywia.
Składniki aktywne:

Tarczyca bajkalska (Scutellaria Baicalensis Root Extract) - działa antybakteryjnie, przeciwgrzybiczo, antyoksydacyjnie.
Pasternak zwyczajny (Pastinaca Sativa Extract) – zmiękcza i tonizuje skórę
Organiczny ekstrakt z nagietka (Organic Calendula Officinalis Extract) - działanie przeciwzapalne i przeciwbakteryjne.
Mięta pieprzowa (Piperita  (Peppermint) Leaf Extract) - oczyszcza pory, działa przeciwtrądzikowo, odkażająco i łagodząco na tłustą skórę skłonną do wyprysków i podrażnień.
Organiczny wyciąg z wiązówki błotnej (Organic Spiraea Ulmaria Extract) - delikatnie oczyszcza i łagodzi podrażnienia, posiada właściwości przeciwzapalne i antybakteryjne, uelastycznia skórę.
Organiczny ekstrakt z szałwii (Organic Salvia Officinalis Leaf Extract) - działanie oczyszczające, przeciwzapalne w przypadku cery trądzikowej, ściągające przy rozszerzonych porach oraz odkażające w przypadku trudno gojących się ran.
 
 
Niestety mimo tego rewelacyjnego składu i pozytywnych opinii u mnie ten tonik się nie sprawdził ;/ 
Tonik znajduje się w poręcznej butelce z "dzióbkiem" przez który wylewa się produkt. 
Szata graficzna moim zdaniem jest śliczna - przejrzysta, delikatna, botaniczna ;)
Zapach jest przyjemny, aczkolwiek delikatny. Pachnie ziołami, zwłaszcza szałwią i miętą ;) 
Woń jest orzeźwiająca!
Co do działania to niestety jedyne co u mnie ten tonik robił to odświeżał skórę. 
Używam go od grudnia (czyli ponad 2 miesiące) i .....
Nie zauważyłam żeby tonik łagodził podrażnienie, działał przeciwtrądzikowo, redukował rozszerzone pory czy chociażby delikatnie oczyszczał skórę ;/ 
 
Niestety u mnie okazał się nie wypałem ;(
 
I mimo, że nie podrażniał skóry, nie ściągał jej  i nie wysuszał nie wrócę do niego.
 
Cena jak na taki skład jest przyzwoita - 170 ml kosztuje od 15-20 zł.
Do kupienia głównie przez internet.

 
Jakie macie plany na weekend ? ;>
Ja jutro wybieram się do Zielonej Mydlarni, może kogoś z Was tam spotkam ? ;)

45 komentarzy:

  1. Szkoda, że się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, ja nie lubię nie wypałów..

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie trochę mało robi....

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, ale ja też nie przepadam za rosyjskimi kosmetykami, przeważnie mnie uczulają ;/

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://challenge-accepteed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam za dużego doświadczenia z rosyjskimi kosmetykami, ale jakoś specjalnie mnie nie kuszą ;/

      Usuń
  5. szkoda że nie spełnił oczekiwań, ja jeszcze nie miałam nic z Baikal Herbals , ale jak najbardziej jestem ciekawa ich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przekreślam całkowicie kosmetyków tej firmy, ale na razie sobie odpuszczę ;p

      Usuń
  6. taki słaby a tak fajnie się zapowiadało

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że się nie sprawdził, bo cena i skład całkiem niezła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że zastanawiałam się nad jego zakupem ze względu na bogaty skład. Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ;/ mimo, że skład naprawdę jest świetny to u mnie nie zadziałał tak jak powinien ;(

      Usuń
  9. Moim zdaniem jest tak, że nasze cery przyzwyczajają się do działania sztucznych składników i takie ziółka niewiele zdziałają na naszej skórze. Poza tym wiele osób jest uczulonych na dane rośliny. 2 miesiące użytkowania to całkiem sporo i już powinno być widać efekty. Jest też tak, że na jednych działa na drugich nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że przy ziołowych kosmetykach potrzeba więcej cierpliwości i czasu na działanie, ale na pewno każdą cerę można "odtruć" ;) U mnie o wiele lepiej spisuje się tonik z Fitomedu niż ten ;/ Lucyno z każdym kosmetykiem jest tak, ze u jednego działa cuda, u innego jest średniakiem, a u jeszcze kogoś innego nie zdziała nic ;)

      Usuń
  10. U mnie toniki z bardziej naturalnym składem się nieźle sprawdzają, jak przerzuciłam się z niegdyś mojej ulubionej Ziaji ogórkowej na tonik Love Me Green byłam zachwycona :)
    Szkoda, że ten tonik się u Ciebie nie sprawdził, ale ja też zaliczyłam rozczarowanie rosyjskimi kosmetykami- wychwalana maseczka łopianowa Babci Agafii u mnie okazała się niewypałem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie bardzo dobrze sprawdza się ziołowy tonik Fitomedu i co jakiś czas do niego wracam, bo wole na ryjek nie nakładać samej chemii ;p

      Usuń
  11. To raczej się na niego nie skuszę, ja ogólnie jakoś nie przepadam za tonikami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik to ważny kosmetyk więc wróć do tonizowania skóry ;) Pamiętaj też, że może się okazać, że ten tonik będzie wybawienie dla Twojej skóry ;)

      Usuń
  12. Pierwszy raz widzę ten tonik :)

    Przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :) Można wygrać szczotkę Tangle Teezer Salon Elite w wybranym przez siebie kolorze! Link - http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ost. zaprzestałam używania toniku, sama nie wiem czemu,,,;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedobrze! tonizowanie jest obowiązkiem ;p wróć do tej czynności ;)

      Usuń
  14. Szkoda, że się u Ciebie nie sprawdził:(
    Mnie kosmetyki tej firmy kuszą i jak tylko wykończę swoje zapasy to mam zamiar się o nie pokusić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie zachwyciła pianka do twarzy tej firmy :) Od toniku wymagam czegoś więcej. Spróbuję ten, który mi polecałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja jakbyś chciała to Ci mogę ten tonik z wit. C załatwić ;)

      Usuń
  16. już gdzieś się spotkałam z tą firmą, ale nie pamiętam gdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Eh, u Ciebie również się nie sprawdził :( Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako tonik nie, ale rozrabiam na nim glinki i tutaj jestem zadowolona ;)

      Usuń
  18. mnie strasznie kuszą te wszystkie kosmetyki rosyjskie, szkoda, że ten się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nie, ale mam nadzieję, że inne mi podpasują (jak je kiedyś kupię ;p )

      Usuń
  19. Szkoda, że się nie sprawdził u Ciebie. I ja się na niego nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soemi, nie żebym Cię namawiała, ale wiesz, że to, że u mnie się nie sprawdził nie znaczy, że jest zły ;)

      Usuń
  20. Mam serum z tej serii. I też nie ma rewelacji :/

    OdpowiedzUsuń
  21. wielka szkoda, a myślałam, że mięta i szałwia zdziałają cuda

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...