CeraNova - nowa cera ?

Stali czytelnicy mojego bloga wiedzą, że z trądzikiem walczę już kilkanaście lat. 
Wiedzą też, że w walce o piękną cerę bardzo pomógł mi suplement diety Belissa cera
Po wakacjach odstawiłam na jakiś czas belissę i to co się działo z moją cerą było istną masakrą.
 Co prawda udało mi się jako tako dojść do siebie, ale teraz na wiosnę postanowiłam wspomóc mój organizm i zaserwowałam mu miesięczną kurację z suplementem diety 
CeraNova z bratkiem firmy BioGarden
Produkt przeznaczony jest dla osób z problemami skórnymi oraz przy przetłuszczających się włosach. Nigdzie nie pisze, że są to "typowe" tabletki na trądzik. Jednak obecność bratka sugeruje, że preparat ten pomoże (albo przynajmniej powinien) przy walce z niedoskonałościami.
Producent zapewnia:
Oprócz bratka znajdziemy tu (skład): 
Królują głównie witaminy z grupy B:
 W opakowaniu znajdziemy 60 tabletek, które wystarczą na  30 dni.
Tabletki są małe, mają charakterystyczny "bratkowy" zapach i smak. Dość trudno wyjmuje się je z blistra - przynajmniej dla moich paznokci było to trudne zadanie ;/ 
Taka miesięczna kuracja to koszt ok 25-27 zł. 

Ale pewnie się zastanawiacie czy warto ?
Hmmm sama nie wiem..... 
Ja raczej nie skuszę się na kolejne opakowanie ponieważ belissa cera u mnie daje lepsze efekty. CeraNova poprawiła wygląda moich włosów oraz zredukowała ich wypadanie. Wydaje mi się też, że mniej się przetłuszczają.
Na stan cery raczej nie wpłynęła. Przynajmniej nie zauważyłam jakiś spektakularnych efektów!
Więcej pożytku dał olej arganowy (o którym napisze za kilka tygodni). 
Takie suplementy oczyszczają organizm co u mnie objawia się brakiem zaparć. Niestety tutaj takiego efektu nie było ;/ 

Możliwe, że miesiąc to za mało żeby ten suplement zadziałał. 
Jednak przy belissie efekty były widoczne po około 2 tygodniach.

Tak więc cieszę się, że mogłam poznać bliżej ten preparat jednak nie zachwycił mnie na tyle żeby kontynuować kurację. 

Wracam do mojej belissy ;)

A Wy macie swoje ulubione preparaty poprawiające stan cery ? ;>

13 komentarzy:

  1. moja przyjaciółka kiedyś je brała i nie zauważyła żadnych efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś zastanawiałam się nad takimi tabletkami, ale stwierdziłam, że zwykła witamina B mi bardziej pomoże niż takie cudo :P Nawet dermatolog mi rację przyznała ;)

    Szkoda tylko, że odchudziły portfel...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabrzmi to pewnie głupio ale u mnie parę razy na widoczną poprawę cery miały wpływ jabłka:) Jedzone codziennie w moim przypadku niesamowicie poprawiają wygląd mojej cery i ją "oczyszczają" od środka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój hit produkt poprawiający stan cery to niestety hormony - jedyne, co u mnie działa (i nic dziwnego, skoro to one były źródłem problemów).

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że na cerę nie pomogło, ale przynajmniej masz teraz piękne włosy :) A ja osobiście polecam wizytę u dermatologa lub kosmetyczki - mi bardzo pomogli gdy nie mogłam już patrzyć w lustro... :)

    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam trądzik związany z zaburzeniami hormonalnymi i nic poza hormonalnym leczeniem niestety mi nie pomaga :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty mi właśnie poleciłaś tę Belissę i jak ją spotkam to kupię. Jeśli chodzi o CeraNova to tak, na początku daje działanie przyspieszające przemianę materii a przy końcu paczki można zauważyć znaczne zmniejszenie przetłuszczania, jednak trądziku to z nim nie pokonamy.. Mnie po nich wysypało, ale to normalne, jednak z czasem ustapiło. Mam w domu kolejne opakowanie ,ale nie mogę się do niego zabrać, bo nie chce teraz wysypu, gdy jest tak słonecznie a ja nie używam retinoidów..

    OdpowiedzUsuń
  8. mówisz, że włosy mniej się przetłuszczają? to coś dla mnie w takim razie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. teraz nie używam żadnych suplementów prócz żelaza i magnezu, ale jak miałam problem w większym trądziekiem to używałam tabletek z bratkiem i sprawdzał się super

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawił mnie ten efekt - wrażenie mniej przetłuszczających się włosów - wiecznie mam z tym problem :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam wrażenie że po tej kuracji moja cera wydzielała mniej sebum oczywiscie po przerwie wszystko powróciło do normy.

    OdpowiedzUsuń
  12. A może wizyta u dermatologa?

    OdpowiedzUsuń
  13. Na szczęście nie muszę zażywać tego typu suplementów.

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...