Eveline MŁODE DŁONIE: krem do rąk 8w1

Wszyscy znamy słynne kosmetyki Eveline ileś tam w 1.
Dzisiaj opowiem Wam o odmładzajacym kremie do rąk 8w1 z serii MŁODE DŁONIE

Z tej serii miałam już waniliowy peeling do dłoni - recenzja KLIK
który wyjątkowo przypadł mi do gustu.
 
Czy odmładzający krem 8w1 (!!!) również skradł me serce ? dowiecie się za chwilkę.
 
Producent obiecuje:
Krem ma lekką konsystencje. Wchłania się błyskawicznie, nie pozostawia tłustego filmu. Zapach przyjemny, lekko kwiatowy.  Co do działania to:
- dobrze nawilża choć efekt nie jest długotrwały,
- cudownie wygładza skórę dłoni,
- poprawia elastyczność,
- delikatnie rozjaśnia,
- świetnie regeneruje, łagodzi i koi.
 
Jak widzicie 6 z 8 zapewnień producenta  ten krem spełnia. 
 
Czy intensywnie odmładza dłonie ? Hmm trudno powiedzieć. 
Poprawia elastyczność, delikatnie rozjaśnia, nawilża, ale nie do końca odmładza.
Nie zauważyłam też żeby krem ten odżywiał i wzmacniał paznokcie. 
Skład prezentuje się mniej więcej tak:
Nie mam pojęcia ile ten krem kosztuje ponieważ nie widziałam go w żadnej drogerii.
 
Czy polecam ? Polecam! 
zarówno krem jak i peeling z serii Eveline MŁODE DŁONIE
 
Czy znacie te produkty ? ;>
 

 
 

23 komentarze:

  1. Znamy! Lubimy!! Nie wiem czy odmładza moje dłonie,bo moje dłonie się nie starzeją:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Parafinowy krem nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kremy nigdy się nie kończą hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam tej serii w drogeriach... Być może rozejrzę się za nim, gdy mój ulubiony z Mincera będzie niedostępny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam go ani nigdy nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale słyszałam ostatnio, że fajny krem ;)
    Zapraszam do siebie na babkę wielkanocną http://wenus-lifestyle.pl/2014/04/babka-wielkanocna/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te obietnice Eveline na kosmetykach, zawsze bardzo mnie śmieszą. Trochę przesadzają z tą marketingową papką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę nigdzie znaleźć tych kremów, a bardzo mnie kuszą :) Zapachy kwiatowe średnio mi się podobają, pewnie zdecydowałabym się na waniliowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam to i to, ale czekają na swoją kolej : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten peeling i naprawdę go lubię! :) Natomiast jeśli chodzi o kremy do rąk to pozostaje wierna Lirene :) Czasem się skuszę na jakis inny... a potem żałuję, bo albo mi zapach nie odpowiada, albo sie za wolno wchłania, albo się lepi albo tysiąc innych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Eveline to robi wszystko w jednym tylko kosmetyki kanapek nie robią ;) Nie widziałam tego kremu, ale nie kupię, bo nie lubię parafiny w składzie. Ja bardzo lubię Anidę z woskiem pszczelim oraz Isana z mocznikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na peeling się skusimy pewnie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię zapewnień producenta, że jakiś produkt jest "milion" w jednym - wtedy na pewno jest do niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie ten krem nie ujął w przeciwieństwie do peelingu, który faktycznie dobrze się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tam najbardziej lubie kremik Kamil taki różowy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja koniecznie muszę się skusić, bo moje dłonie wymagają ostatnio dużo kremowego ratunku ze względu na rodzaj pracy jaki wykonuję :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię oba kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...