Wibo Express growth lakier multiwitaminowy nr 346

Lakiery Wibo bardzo lubię choć ich najnowsze dziecko - 1 COAT MANICURE <klik> mnie nie zachwycił, a wręcz rozczarował. 
Jednak nie przekreślam firmy i na pewno jeszcze nie jeden ich lakier zamieszka w mojej lakierowej szufladzie.
Kilka miesięcy temu trafiła w rossmanie na dużą promocję niektórych lakierów firmy Wibo. Kupiłam wtedy chyba z 4 buteleczki.
Między innymi skusiłam się na lakier EXPRESS growth nr 346 z formułą multiwitaminową, która ma wspomagać wzrost paznokcia.
Kolor ten skradł moje serce i tak się składa, że tej jesieni często gości na moich paznokciach. Jest to lakier o kremowym wykończeniu, który niesamowicie  się błyszczy nawet bez nabłyszczacza.  Taki efekt utrzymuje się od pomalowania, aż do zmycia, czyli ok 5 dni. Trwałość jest jak najbardziej na plus ;)
Konsystencja lakieru jest rzadka więc trzeba uważać żeby nie zalać skórek. Pędzelek jest wąski, długi, dobrze wyprofilowany. Zdecydowanie ułatwia malowanie wąskich płytek, przy szerokich trzeba się trochę namachać, ale wszystko jest do ogarnięcia, Bez obaw- zakwasów się nie dorobicie ;p
Jedyne co nie do końca jest fajne w tym lakierze to krycie. Lakier nałożony na bazę potrzebuje 2 warstw do wydobycia tego pięknego, ziemistego brązu.
Jako, że producent chwali się obecnością witamin oraz substancji wspomagających wzrost paznokcia nakładam go bezpośrednio na płytkę i wtedy niestety potrzeba aż 3 warstw lakieru ;/ 
Pierwsza warstwa jedynie delikatnie i nierównomiernie pokrywa paznokieć, druga daje taki lekko sraczkowaty kolor, dopiero trzecia pozwala  wydobyć głębie koloru (ale to ładnie napisałam;)).
Gdy pierwszy raz nałożyłam ten lakier na "goły" pazurek  byłam pewna, że podczas zmywania będzie problem i że w pewnym stopniu lakier odbarwi płytkę. Na szczęście nic takiego nie miało miejsca.

Czas schnięcia jest standardowy na pewno nie błyskawiczny.
 Lakier na paznokciu wygląda dobrze jakieś 5/6 dni choć lekko starte końcówki pojawiają się już na 3 dzień.

Zmycie lakieru jest bezproblemowe, a płytka faktycznie wygląda lepiej - jest mocniejsza i jakby bardziej zregenerowana. 
Czy paznokcie rosną szybciej ? Hmm chyba coś w tym jest ;)

Lakier kupiłam w promocji za 2 zł, a jego "normalna" cena w szafie Wibo to ok 5-6 zł. Osobiście lakier lubię i mimo średniego krycia polecam!

Na pewno skusze się jeszcze na inne (może bardziej czerwone) kolory ;)

32 komentarze:

  1. Kolor niczego sobie i kto by się spodziewał po Wibo takiej trwałości :D - mi potrafiły na drugi dzień już schodzić płatami ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. od kiedy kupiłam pierwszy brązowy lakier i po pomalowaniu wyglądał jak kupa - trzymam się z daleka od tego koloru :D jedynie czasami zdecyduję się na baaaardzo jasny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie kolory lakierow:) tak jak piszesz, na jesien idealne:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tymi lakierami,bo są słabo napigmentowane. Aczkolwiek podobają mi się niektóre kolory, więc kilka sztuk posiadam..

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiałam nudziaka z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  6. To co zdecydowanie nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie przepadam za brązami na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolory, szczególnie jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam kilka lakierów z tej serii ale szybko poszły w świat.

    OdpowiedzUsuń
  10. takiego koloru to w swojej kolekcji jeszcze nie mam :)

    ____________________________________
    już jest!
    fashion stylizacja w najgorętszym kolorze jesieni
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie kolory na paznokciach.
    Nie tylko jesienią! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię Wiboczki, są piękne... i tanie. :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, szczerze zazroszczę, że udało Ci się trafić na taką fajną promocję i dorwać go za grosze - zwłaszcza biorąc pod uwagę wspaniałą trwałość :D
    Mi strasznie podoba się ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam podobny kolor z GR i czasem lubię pomalować nim pazury : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię te lakierki z Wibo :) Cudny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie troszkę zbyt ciemny, ale lubię tę serię lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Za tę cenę byłabym w stanie wybaczyć mu konieczność nakładania 3 warstw ;) Kolor fajny, brak drobin jak dla mnie jest dużym plusem, ale jednak lakiery Wibo nienawidzą się z moimi paznokciami i odpryskują momentalnie, niezależnie od bazy i topa :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam może ze dwa lakiery z Wibo, ale mam do nich bardzo obojętny stosunek. Nie zachwycają, ani nie odrzucają mnie, nie są złe. Ja obecnie przerzucam się na hybrydy :) Zobaczymy co mi z tego wyjdzie ;) Ale kolor piękny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam i bardzo lubie sie z ta seria lakierow, a ten kolor bardzo meczylam w zeszlym roku, mi wystarczyly 2warstwy wiec nie wiem czy cos sie zminilo, czy smarowalam go az tak grubo ^^
    Dodaje do obs!


    Byłoby mi bardzo miło gdybyś i TY zajrzała na mojego bloga :) Pozdrawiam!
    weemini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolorek! Lubię błotko ;P Ale wtedy ta seria była wyprzedawana, więc już jej w rossmanach nie znajdziemy :) ale inne serie też mają boskie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor lakieru jest na prawdę bardzo ładny, ostatnio lubię takie stonowane.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię te lakiery! Chociaż rzeczywiście nie wszystkie kolory mają jednakowo dobre krycie! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Co prawda dużo lakierów nie mam ale mam 2 z tej serii i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś u mnie nominowana do blogwej zabawy, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo polubiłam lakiery z Wibo :) Jedyny minus , to fakt ,że szafka Wibo w moim Rossmannie często świeci pustkami :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolorek ładny, ale Wibo to jedyne lakiery, które nie trzymają się na moich paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...