Dermedic Normacne antybakteryjny żel do mycia twarzy i nie tylko

Jeśli chodzi o produkty do mycia twarzy najbardziej lubię żele  oraz mydła: czarne i Aleppo.
Obecnie używam antybakteryjnego żelu firmy Dermedic z serii Normacne
Żel przeznaczony jest do mycia cer tłustych, mieszanych, trądzikowych, 
a jego zadanie to dogłębne oczyszczenie skóry, bez efektu ściągnięcia czy przesuszenia.
Opakowanie jest typowe, czyli zgrabna plastikowa butelczyna z niezacinającą się pompką. Wszystko solidnie wykonane i przyjemne dla oka ;)
W składzie znajdziemy SLES, ale dla mnie nie stanowi to akurat problemu. Oprócz SLES mamy jeszcze kilka substancji delikatnie myjących, nawilżającą glicerynę, ekstrakt z zielonej herbaty, cynk oraz konserwant, emulgator, zapach, kwas cytrynowy i barwnik. W sumie skład do złych nie należy.
 Z działania jestem zadowolona. 
Żel robi to co ma robić, czyli skutecznie oczyszcza skórę, nie podrażniając jej, nie wysuszając i nie powodując uczucia ściągnięcia. W sumie niczego więcej od żelu nie wymagam. Nie liczę, że pozbędę się niedoskonałości dzięki żelowi, który na twarzy jest przez góra 3 minuty. 
Jednak żel oprócz tego, że świetnie oczyszcza skórę, bardzo dobrze ją też matuje. Razem z kremem matującym z tej serii <recenzja wkrótce> jest to duet godny polecenia osobom borykającym się z silnym łojotokiem. 
Moja skóra niestety ma problem z nadmiernym świecenie, ale dzięki żelowi normacne  błysk już nie jest, aż tak rzucający się w oczy ;)
Żel ma dość rzadką, lekko zieloną konsystencje i jest średnio wydajny. 
Ja używam go od ponad miesiąca 2 razy dziennie i na razie zużyłam połowę opakowania. Zapach jest przyjemny, świeży taki roślinny. 

Żel bardzo dobrze przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.
Czasami dodaję do niego kroplę olejku z drzewa herbacianego i takie połączenie bardzo służy mojej skórze ;)

Kosmetyki Dermedic dostaniecie w aptekach stacjonarnych i internetowych oraz drogerii SP. Jego cena to ok 20 zł. 
Jeśli macie cerę problematyczną to polecam wypróbować ten żel ;)

26 komentarzy:

  1. Myślę, że byłby odpowiedni na moją strefę T ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojej twarzy raczej nie spasowałby, ale fajnie, że u Ciebie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś bym wypróbowała, ale teraz już nie potrzebuję takich silnych żeli

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki Dermedic kuszą mnie już od dłuższego czasu. Żel ciekawy i cena niezła - chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w ostatnim czasie troszkę uporałam się ze swoją problematyczną do tej pory cerą. Ale żeli do mycia twarzy nadal używam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też często do żelu dorzucam troszkę olejku z drzewa sandałowego, działa na mnie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy :) obecnie mam piankę z love me green, jestem z niej zadowolona, ale pomyślę o tym żelu

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam wiele dobrego o tym żelu :), ja aktualnie używam Ziaja Liście Manuka i jestem zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  9. SLS dla mojej twarzy do hardcorowa katorga :(

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam go:)


    Wesołych, magicznych świąt Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nic z Dermedic, zachęcający nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tej linii nie znam bo mam zupełnie inny typ cery, ale generalnie lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zele zaminilam jakis czas temu na pianki, to duzo odpowiedniejsze dla mojej cery - jednak marke znam i lubie, a twoja opinia wydaje mi sie bardzo konkretna, wiec tez pomocna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już nie pamiętam kiedy miałam jakiś żel do twarzy :) Od dawna królują u mnie mydła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeśli dodatkowo matuje, to muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam tego kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam :) Ale skoro ładnie matuje, pewnie i u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie produkty tej marki z serii nawilżającej, zwłaszcza maseczkę i krem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym go kiedyś wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...