Tam byłam ... Mikołajkowe Spotkanie w Rybniku

Babskie spotkania dodają skrzydeł.
Każda z nas potrzebuje odskoczni od codziennych spraw.
 Kobiety lubią przebywać w swoim towarzystwie, porozmawiać, wypić kawę, podzielić się nowościami na temat nowinek kosmetycznych, motoryzacyjnych lub społecznych. Dlatego też w niedzielę, dzień po mikołajkach razem z Kasią wybrałyśmy się do Rybnika na spotkanie z blogującymi dziewczynami mieszkającymi na Śląsku.
Spotkanie zorganizowała Beata, a pomagała jej Anita.
Spotkałyśmy się w restauracji Pasja, a do dyspozycji miałyśmy przytulną salę ;)
Spotkania w mniejszym gronie, w odosobnionym miejscu są najlepsze.
Nasza sala była wyjątkowo przytulna, a świąteczne piosenki sprawiły, że każda z nas miała świetny humor ;)
Odwiedziła nas przesympatyczna  Olga - konsultantka Mary Kay 
i opowiedziała o 5 krokach pielęgnacyjnych,
przedstawiła kosmetyki zarówno pielęgnacyjne
(Reni wyjątkowo się podobało mizianie po twarzy;))
jak i do makijażu.
(puder mineralny zachwycił nas wszystkie ;))

Każda z nas mogła przetestować na własnych dłoniach kosmetyki do pielęgnacji rąk - peeling oraz krem ;)

Zadbano nie tylko o skórę naszych dłoni, ale także o podniebienie.
W ofercie restauracji znajdują się przepyszne dania z makaronem.
Jedynie rozczarowała mnie trochę kawa cynamonowa, bo jak się okazało oprócz cynamonu zawierała plasterek pomarańczy, który jakoś niespecjalnie pasował mi do kawy.

Nawet nie wiem kiedy minęły te 4 godziny i niestety trzeba się było zbierać do domu.
Niektóre z nas skusiły się na lody miętowe, ponoć przepyszne ;)
Jak na prawie każdym spotkaniu powymieniałyśmy się kosmetykami ;)
Dostałyśmy też sporo nowych ;)
Dla niektórych z nas było to pierwsze spotkanie, ale mam nadzieję, że nie ostatnie ;)
Niestety wszystko co dobre, miłe i piękne szybko się kończy ;/
Nie bardzo chciało nam się kończyć to mikołajkowe spotkanie, ale musiałyśmy bo przecież  w poniedziałek trzeba było iść do pracy ...
Tak, tak mina Kasi bezcenna ;p

Po spotkaniu pozostały miłe wspomnienia, za które dziękuję wszystkim uczestniczkom spotkania, czyli:
Kasi (KasiaS1980),
Beacie (kosmetyki i magia),
Anicie (Psychodeliczny świat testów),
Renacie (Renia.Renata),
Agnieszce (Mama z pasją),
Monice (swiatdzikuski26),
Karolinie (Biszkopcik86)
i drugiej Agnieszce (Dakota)

Partnerom spotkania serdecznie dziękuję za upominki

 Herbatint - trwała ziołowa farba do włosów
Kraina słodkości
JOKO
Pulanna dostępna jest w drogeriach natura, a krem do biustu w aptece DOZ
 Lirene
Oceanic
TianDe / tianDe silesia
Plazanet
Dermaglin
Eveline
A to prezent, który zostawił dla mnie Mikołaj u Beaty ;*

Jeszcze Renata dla każdej z nas swoimi magicznymi i zręcznymi rączkami przygotowała taki śliczny (i bardzo pomysłowy) stroik ;)

Przy okazji tego spotkania zebrałyśmy kilka worków ubrań, zabawek
 i kosmetyków dla mieszkanek Domu Samotnej Matki.

Jeszcze raz dziękuję organizatorce za zaproszenie, dziewczynom za miło spędzony czas, Kasi za transport, a partnerom spotkania za mikołajkowe upominki ;)


23 komentarze:

  1. Świetne spotkanie, żałuję, że ja nie miałam jeszcze okazji na żadnym takim być. I prezenty też świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Reni się bardzo podobało mizianie :D:D
    Kochana miło było Cię poznać -do następnego !!
    P.s oj tak, ja mam magiczne i zręczne rączki-cieszę się, że stoik się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Było super, bardzo się cieszę, że Cie poznałam :) Mam nadzieje, że jeszcze się zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko czemu ja nie mam np tego ostatniego zdjęcia? hmm

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, takie spotkania to świetna zabawa, zawsze można na nich poznać kogoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne deserki tam widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spotkanie, widać że była bardzo miła atmosfera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze podobały mi się takie spotkania, ale jakoś nie mogę się wybrać na te z blogerkami z kuj-pom :))

    Z mleczkiem pszczelim miałam jakiś krem, ale ten to jest mój numer 1! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna relacja i prezenty, widać że było miło

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda super :) Widać, że świetnie się bawiłyście!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne sa takie spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sprawa takie spotkanko :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że spotkanie tak dobrze się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz rację - takie spotkania potrafią dodać skrzydeł i energetycznego kopa na dłuższy czas :)
    było świetnie, cieszę się że mogłam Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziała,że na Śląsku również ktoś organizuje spotkania blogerskie ^^
    Gdybym była akurat w PL to z przyjemnością bym się wprosiła,żeby Cię poznać i resztę dziewczyn :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Faje spotkanie.Miłego zużywania kosmetyków. Słodkości bym z chęcią podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo miłe spotkanie, dobry makaron, a za to zdjęcie to powinnam się obrazić. Foch z przytupem i melodyjką po prostu...

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...