Pink Grapefruit Yankee Candle

Sezon woskowo świeczuszkowy trwa ;) 
Bardzo mnie to cieszy, bo nic tak jak herbata (czarna aromatyzowana lub ziołowa) ewentualnie gorąca czekolada, ciepłe kapciuszki, wosk lub świeczka zapachowa oraz film na komputerku nie poprawia mi humoru 
w jesienny wieczór ;)
Jednym z moich ulubionych wosków ostatnimi czasy jest 
różowy grejpfrut, czyli Pink Grapefruit od Yankee Candle
Jest to typowo owocowy, bardzo świeży, rześki i trochę wakacyjny zapach. 
W opakowaniu wosk pachnie bardzo naturalnie. Wyczuwalna jest ta charakterystyczna lekko kwaśna nuta. W kominku zapach troszkę traci na intensywności, ale nadal nasz nos wyczuwa świeży grejpfrut ;)
Woń wosku na pewno nie jest ciężka, dusząca, nie wywołuje bólu głowy i nie mam jej dość po kilku minutach palenia. A wręcz przeciwnie! 
Może się palić nawet 5 godzin i nadal mój nos i moja głowa będą zadowolone ;)
Wiem, że nie jest to typowy jesienny czy zimowy zapach, ale ja polubiłam go na tyle, że chętnie palić go będę nawet gdy za oknem będzie hulać śnieżyca ;)

Znacie ten zapach ? ;>

24 komentarze:

  1. Różowego grejpfruta uwielbiam...
    Jeść! :):):)
    Tego zapachu niestety nie znam, ale mam nadzieję, że kiedyś nadrobię zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten zapach, latem się świetnie sprawdzał ale teraz może przypominać o tych cieplejszych czasach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie owocowe zapachy :) Pewnie kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie zapach to taki średniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam. Zapach musi być fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że trafiłaś na zapach, który Ci odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam grapefruitowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go i mnie niestety tej intensywności w zapachu brakowało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już dawno nie używam w domu żadnych świec, kadzidełek itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki, bo właśnie go chciałam kupić i na pewno to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że mógłby mi się spodobać! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem przekonana, że ten zapach by mi odpowiadał! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam grejpfrutkowy zapach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię ten zapach, jest naprawdę intensywny i rzeczywiście pięknie pachnie grejpfrutem. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam owoc jak i zapach grejpfruta :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Smaku grejpfruta nie cierpię,ciekawe jak byłoby z zapachem. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesień bez YC jest jakaś wybrakowana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem fanką wszelkich cytrusowych woni, więc na pewno ten zapach przypadłby mi do gustu :-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Tego zapachu jeszcze nie miałam ale spodobał mi się ostatnio ten taki popularny miś z YC, tylko teraz nie pamiętam nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również uwielbiam ten zapach.

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...