Golden Rose WOW! nr 16 i 47

W tym roku dużo uwagi poświęciłam produktom Golden Rose. Ostatnia recenzja również będzie dotyczyć tej Polsko-Tureckiej firmy. Na tapecie będą 2 lakiery z mojej ulubionej serii WOW! ;)
Nr 16 i 47 to bardzo ładne zgaszone kolory. Idealne na jesienno-zimowy czas. Numer 16 to zgaszony róż
Bardzo ładnie się prezentuje jedynie dość szybko pojawiły się starte końcówki. Już po 3 dniach widać było białe końce.
Taki klasyczny, nie rzucający się w oczy róż bardzo ładnie współgra z brązowoszarym numerem 47
Lakiery tak jak już wiele razy wspominałam mają idealną konsystencję, bardzo dobrze wyprofilowany pędzelek, który ułatwia malowanie. Lakiery dobrze kryją, nie tworzą smug, szybko schną. Moja kolekcja liczy sporo numerków i tylko niektóre z nich szybciej się ścierają na końcach jak np. nr 16.
Mimo to oba lakiery jak najbardziej przypadły mi do gustu i z czystym sumieniem mogę Wam polecić lakiery WOW!

Numer 16 idealnie pasuje do matowej pomadki w kredce Golden Rose o numerze 11<recenzja klik>;) zobaczcie jakie ładne połączenie. 
A ponoć w tym sezonie szminki pod kolor lakierów to bardzo modne połączenie ;) Znacie lakiery WOW! Golden Rose ? ;> 

27 komentarzy:

  1. uwielbiam połączenie różu z brązem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super. Kolejne na mojej liście zakupowej

    OdpowiedzUsuń
  3. Brąz niekoniecznie by mi pasował ale ten róż jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te malutkie lakiery! :) Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne połączenie kolorków :)- śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  6. super oba pasują do siebie, ale wolę róż

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten rózowy bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny lakiery do pozokci świetnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam lakiery z Golden Rose już nawet nie wiem ile ich mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne kolory, ja używam tylko hybryd bo na moich paznokciach żadne lakiery nie są trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba kolorki sa bardzo ladne! Moze kiedys wyprobuja ta serie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba kolorki sa bardzo ladne! Moze kiedys wyprobuja ta serie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię lakiery Golden Rose, są godne poznania. Z tych dwóch podoba mi się różowy.

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie te dwa kolory razem wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie kolrystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te małe buteleczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam kilka kolorów z tej serii i jestem baaardzo zadowolona!
    ~ Zapraszam na BLONDBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyżby powracała moda na dopasowywanie pomadki do lakieru?
    Ładne kolory, jeśli chodzi o róż, to mam bardzo podobny odcień hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten różowy lakier jest bardzo ładny :))

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...