Denko nr 12/2015

Mimo, że 5 już na 6 się zmieniła ja jeszcze na chwilkę pozostanę w minionym roku. Dzisiaj z racji początku miesiąca chcę się z Wami podzielić krótkimi informacjami o kosmetykach, które zużyłam w grudniu 2015. Zainteresowanych moimi kosmetycznymi śmieciami zapraszam na ostatni projekt denko 2015 roku.

Tradycyjnie zdenkowane kosmetyki podzieliłam na 5 kategorii. 
Pierwsza z nich to Pielęgnacja Twarzy:

1. Płyn micelarny 3w1 Nivea sensitive <recenzja> mimo, że za kosmetykami pielęgnacyjnymi Nivea nie przepadam to ten micel pozytywnie mnie zaskoczył. Do tego był bardzo wydajny i jest duże prawdopodobieństwo, że jeszcze się spotkamy ;)
2.  Krem- maść antybakteryjny Himalaya <recenzja> pojawia się prawie w każdym denku. Lubimy się ;)
3.  Biochemia urody Olej Monoi <recenzja>
4. Olej arganowy ARGANgroup <recenzja>
5. Bielenda ARGAN - olejek brązujący <recenzja>
6. Rose Face Oil
7. Perfecta  gruszkowa maseczka antybakteryjna <recenzja>

Kolorówka:
8. Perfecta podkład matujący z C-Hialuron 8w1 - dobry, pudrowy podkład
9. KOBO modeling illuminator - świetny korektor pod oczy <klik>
10. Astor perfect stay flamaster do ust Berry Nude - moje ulubione <klik>
11. Essence błyszczyk kiss kiss kiss - hit blogosfery ;p
12. Tisane w słoiczku <recenzja klik> uwielbiam!

Pielęgnacja ciała:
13. Balsam wysmuklający Ziaja Multimodeling <recenzja> jestem nim oczarowana i już kolejny balsam z tej serii czeka w zapasach ;)
14. Krem głęboko nawilżający do stóp ZiajaPRO - bez szału ;/ 
15. Ziaja zimowe mydło świąteczne zapachy <recenzja> bubel!
16. Oceania AROMATIC lawenda i patchula - pięknie pachnący żel pod prysznic z Biedronki <recenzja klik>
17. Balea luksusowy płyn do kąpieli <klik>
18. Dettol nawilżające mydło antybakteryjne - średnie ;/ 
19. Sól do kąpieli z rossmana wanilia i drzewo sandałowe - jak dla mnie bubel ;/
20. Balsam do ciała Isana masło kakaowe i shea <recenzja> bardzo się lubimy i co jakiś czas gości w mojej łazience ;)
21. Apis żurawinowy krem do twarzy i ciała - dobry skład i w miarę dobre działanie.
22. No 36 regenerująca maska do stóp - dobry produkt ;)
23. Exclusive regenerujące serum do stóp - było ok, ale bez szału
24. Deofeet krem dezodorujący krem do stóp - bardzo dobry krem
25. Farmona Tutti Frutti krem do rąk brzskwinia i mango - bardzo dobre kremy o pięknych owocowych zapachach ;)
26. Green Pharmacy oliwkowy krem do rąk - przeciętny
27. Isana lawendowe saszetki do kąpieli <recenzja> uwielbiam!

Włosy:
28. Joanna szampon do włosów czerwonych <recenzja> wracam do niego co jakiś czas. Jest to już moje chyba 3 opakowanie, a jeszcze 2 stoją w zapasie ;)

Inne:
29. Zmywacz do paznokci z Tesco all about beauty - najlepszy zmywacz drogeryjny. Dla mnie o niebo lepszy od słynnej Isany
30. Cleanic zmywacz w chusteczce <recenzja klik>
31. Tesori D'Oriente Hamman - mocny, orientalny zapach
32. Luxure Impr3ssive piękny, ale nietrwały zapach <klik>
33. Lidan oliwka do paznokci w pędzelki <recenzja> jest to już chyba 3 moje opakowanie ;)
34. Profesjonalna farba do włosów Expertia - już nie zamienię jej na nic innego;)
35. Manufaktura lawendowa sól do kąpieli
36. Sensodyne True White - wybielająca pasta dla wrażliwych zębów
37. Colgate max white one optic - mój ulubieniec <klik>
38. wosk Yankee Candle Icicles - zapach mroźnego, styczniowego lasu

Tak wygląda ostatnie denko w 2015 roku. Może szału nie ma, ale źle też nie jest.
Zastanawiam się czy kontynuować projekt denko w 2016 roku ....
Lubicie oglądać kosmetyczne śmieci ?

44 komentarze:

  1. lubię oglądać denka, szczególnie Twoje

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam oglądać takie posty! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego, ale nic nie znam - tylko krem tutti frutti czeka w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tego wszystkiego zużyłaś, znam kilka z tych kosmetyków nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam chyba jedynie ten micel Nivea. I wiesz co? też nie przepadam za ta marką, ale micel był niezły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie posty ;) a denko pokaźne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że dużo marek polskich używasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnego produktu i otworzyłam 6 recenzji.
    Kosmetyczne śmieci są spoko ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Masełko z Isany też miałam okazję używać i też się polubiliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromne denko! Też uwielbiam te saszetki z Isany :) Gratuluję zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu kupić te saszetki do kąpieli z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne denko, gratuluję!
    Ja mam z tej gormadki jedynie korektor KOBO - niestety po pierwszych użyciach nie podoba mi się efekt :( Będę dalej próbować, może znajdę na niego sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana ale ładnie Ci DNO idzie:) szacun ode mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szału nie ma ? Kochana jedne z większych denek jakie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ale tego dużo!
    Szczęsliwego Nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię oglądać twoje denka:)
    Oj ja jeszcze raczej długo będę "męczyć" ten olej arganowy, bo coś mi ostatnio nie po drodze z nim

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie znam tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Denka to chyba jedna z moich ulubionych kategorii. Niestety nie testowałam większości z tych produktów. Bardzo lubię tą pastę Colgate i zapachy produktów Tutti Frutti :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam wszystkie dziewczyny robiące denko... ja nie mam cierpliwości do zbierania niestety, a szkoda, bo najwięcej można o kosmetyku powiedzieć jak już się go zużyje... Znalazłam wśród Twoich kilka kosmetyków, które sama lubię i używam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale tego dużo!

    Najlepszego w 2016!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wrażeniem :)

    Sporo tego zużyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam tylko korektor Kobo i spisuje się u mnie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szał jest i to jaki :) Niezłe denko. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  24. Spore denko :D

    Ja lubię denkować i zużywać daje to jakąś nieokreśloną satysfakcje , coś jak kupowanie -he he ;)

    Posty tego typu są fajne , rób je dalej :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie strasznie męczył zapach tego masła kakaowego z isany

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię cenną gdyż w jednym miejscu mamy zbiór recenzji wielu produktów. Moje denko w przygotowaniu ☺

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś bardzo lubiłam to masło kakaowe Isana, w sumie to fajnie byłoby ponownie do niego wrócić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. pokaźne denko! z wszystkich rzeczy najbardziej zainteresował mnie krem z Himalaya'i, zastanawiałam się nad nim, ale w ostateczności się na niego nie zdecydowałam, bo z tego co kojarzę, miał w swoim składzie parafinę, której ja w kosmetykach do twarzy unikam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie niestety krem do rąk Farmony zbyt dobrze się nie sprawdzał, szkoda bo pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. ten balsam z isany masło kakaowe u mnie świetnie się też sprawdzał do kremowania włosów! Kilka produktów znam z denka, a jest ono OGROMNE:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Sporo tego :) Mam nadzieję że będziesz robiła denka bo je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa jestem jak pachnie zimowy, mroźny las :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Spore denko, znam kilka produktów.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, ale duże denko! Ja już zrezygnowałam z tego typu postów u siebie, ale lubię je czytać u innych :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...