Projekt denko nr 3/2016

Projekty denko przyjemnie się ogląda, ale ciężko pisze ...
Moje marcowe denko do największych nie należy, ale i tak zabrało mi kilka godzin. Dlatego zastanawiam się czy dalej się w to bawić ... 
Dam Wam znać za miesiąc, a teraz zapraszam na marcowe denko ;)
Pielęgnacja twarzy:
1. Mizon krem regenerujący ze śluzem ślimaka <recenzja klik> liczyłam na lepsze efekty
2. Bielenda krem korygujący do twarzy ARGAN MAKADAMIA MARULA <recenzja klik> niekoniecznie sprawdził się jako krem do twarzy, ale na ramionkach spisał się świetnie ;)
3. Dermaglin maseczka kleopatra - bardzo lubię <wkrótce recenzja>
4. Maseczki w ampułkach Elogie <recenzja klik> dla mnie nic specjalnego
5. Perfecta płyn micelarny dla cery wrażliwej - <recenzja klik>
6. Mizon maseczka nawilżająca w płacie - bardzo fajny dodatek pielęgnacyjny ;)
7. Mizon serum regenerujące na noc - próbka
8. próbka kremu ze śluzem ślimaka 

Pielęgnacja ciała i włosów:
9. Duafe Masło shea <recenzja>
10. Tołpa krem-kokon regenerujący <recenzja klik> nic specjalnego
11. Isana żel pod prysznic kwiat pomarańczy - przyjemny zapach, ale raczej do niego nie wrócę
12. Zimowe mydło do rąk Linda - świetne i tanie! lepsze niż Isana! ;)
13. Lady speed stick - uwielbiam! i zawsze mam zapas ;) 1z10 kosmetyków, które kupuję regularnie!
14. Nicole 138 <recenzja> bardzo lubię ten zapach
15. Celine Dion all for love piękny zapach ;)
16. Le Petit Marseillais kwiat wiśni <recenzja klik> tak pachnie wiosna ;)
17. Ocenia Red Kiss <recenzja klik>
18. Oceania Magical Moment <recenzja klik>
19. John Masters Organics żel pod prysznic pomarańcza i wanilia -  bardzo przyjemny kosmetyk
20. Kosmed Aleovit <recenzja klik>
21. Hairkop Obliphica rokitnikowy szampon do włosów <recenzja>
22. Dabur Indyjski proszek do mycia zębów <recenzja>
23. Płyn do soczewke Opti Free - dobry, ale wolę avizor albo płyn z rossmana
24. Isana czas marzeń kryształki do kąpieli <recenzja> 1z10 kosmetyków, które kupuję regularnie ;)
25. Bielenda Krem - maska do dłoni <recenzja klik> rewelacyjny kosmetyk
26. Cleanic zmywacz do paznokci w chusteczce <recenzja klik>
27. Pasta wybielająca Himalaya
28. Kostka myjąca Dove <recenzja>  1z10 kosmetyków, które kupuję regularnie !
29. Mydło "miód akacjowy" Pszczela dolinka <recenzja>

Makijaż:
30. Joko baza pod cienie <recenzja> bubel ;/
31. Golden Rose velvet Matt  <recenzja klik>
32. Nivea cherry 1z10 kosmetyków, które kupuję regularnie
33. próbka podkładu równoważącego Inglot nr 21 - moim zdaniem o niebo lepszy podkład niż słynna wersja HD, ale i tak nie skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie.

Inne:
- Sproszkowany sok z młodego jęczmienia z Rossmana - lubimy się ;)
- próbki żelu Luksja Care Pro

Tak wyglądają moje kosmetyczne, marcowe śmieci ;)
Znacie te kosmetyki ? ;>

37 komentarzy:

  1. sporo tego, posty typu "denko" wymagają sporo pracy, pracowita jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, pierwszy raz sie spotykam az z takim dużym denkiem. Tyle produktow w miesiac :o :o . Widać produkty były mało wydaje, skoro tylko przetrwały miesiąc. Nie znam duzej czesci, ale chetnie poczytam recenzje o nich i moze kiedy moje się skończą kupie i sama wypróbuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle twoje denko jest ogromne, też udało ci się dużo żeli zużyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się zaczęłam zastanawiać czy nadal robić denka. Na razie marcowe sfotografowałam, ale teraz mnie czeka opis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego się zebrało i jakich fajnych produktów:)Mi dziś końcówka sztyftu LSS się ukruszyła brrr.... A może tak pisać post i zapisywać, tak przy okazji wolnej chwili - denka są fajne ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ogromne denko :) ja jedynie znam się z żelem z La Pettit :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, sporo tego:) Zużyłaś tą pomadkę matową z GR do końca? Mi się to nigdy nie udało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Denko robi wrażenie! Mnie mydło w płynie z Isany wysuszało dłonie. Pomadki z GR chyba nigdy mi się nie uda zużyć - nie polubiłyśmy się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo zużyłaś:) krem do rąk z Bielendy muszę kupić, czytałam Twoją recenzję

    OdpowiedzUsuń
  10. Isana czas marzeń kryształki do kąpieli jeszcze nigdy nie miałam, muszę kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest małe denko? Jest bardzo duże :) Mnie też czasem nie chcę pisać się tego typu postów. Bardzo lubię żele z Oceanii i z Isany. Te walentynkowe wersje z Biedry pachną cudnie, mam obie w zapasach. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Aloevit miałam ochotę. Dobrze, że mi denkiem przypomniałaś recenzję. Chęć przeszła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie denko jest ogromne :D moje ostatnie zużycia to ło matko jakie małe ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie udało sie zużyć tylko kilka produktów, Twoje denko jest ogromne. Prawdziwe wow :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Pokaźne denko! Ja juz przestałam zbierać zdenkowanych, ale dalej denkuję namiętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow dużo tego, ja ostatnio też jestem na etapie intensywnego zużywania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super denko,w sumie jak zawsze! Przypomniałam właśnie, że miałam wielką ochotę na mydło "Miód akacjowy"! Musze go wpisać na moją wish listę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie też obecnie denko ;) Baza pod cienie z Joko mi się świetnie sprawdzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze olbrzymie denko. Ale u Ciebie to przecież norma...

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany, nie dziwię się, że zajęło Ci to tyle godzin, denko jest ogromne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie za dużo tego? wszystko w nadmiarze szkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle ogromne denko:) U mnie też czeka ono na chwilę wolnego, ale ostatnio brakuje mi czasu ;/

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...