Golden Rose Sheer Shine Stylo Lipstick nr 04

Produkty do ust Golden Rose cieszą się dużą popularnością i bardzo dobrą opinią. Sama lubię ich pomadki oraz kredki do ust i szczerze je polecam. Jednak w swoich pomadkowych zbiorach mam jeden produkt GR, który kompletnie się u mnie nie sprawdził i szukam mu nowego domku. 
Na Meet Beauty 2 każda uczestniczka otrzymała 2 drobiazgi - pomadkę i lakier od firmy. Pomadkę, którą otrzymałyśmy to nowość firmy Sheer Shine Stylo Lipstick - Połyskująca pomadka do ust
Według producenta jest nawilżająca pomadka o wyjątkowo miękkiej strukturze zapewniająca transparentne i połyskujące wykończenie, a wysoki filtr SPF 25 chroni delikatną skórę przed słońcem. 
Wybór kolorystyczny jest ogromny. 
Do wyboru mamy 32 odcienie w większość są to subtelne róże lub nudziaki. Ja zdecydowanie bardziej wolę intensywne kolory na ustach więc otrzymany numerek 04 niestety nie wpisał się w moje preferencje ;/ 
Mimo, że kolor w opakowaniu wydaje się ciekawy - jest to taki subtelny, lekko nudziakowy brudny róż to niestety, ale jego nasycenie oraz wykończenie kompletnie mi się nie podoba. Z ledwością ten kolorek widać na dłoni, a na ustach zamiast dodawać kolorytu to ta pomadka rozjaśnia wargi ;/ Dla mnie szminka w kolorze jaśniejszym niż naturalne usta to nieporozumienie i mało kto w takich jasnych ustach wygląda dobrze.

Moje usta w tym kolorze wyglądają tandetnie,  twarz wygląda jakbym była chora , a ja czuję się z takimi ustami bardzo źle;/ 
Bardzo miękka konsystencja niby przyjemnie się rozprowadza, ale na pewno nie jest to pomadka do torebki ponieważ gwarantuję Wam, że w ciepłe dni szminka się Wam rozleje ;/ Podczas wiatru również nie będzie zadowolone. No i niestety ślady po ustach pomalowanych tą szminką ą wszędzie ;/ Na pewno nie jest to pomadka długotrwała. Bardzo szybko się zjada i niestety lubi osadzać się w kącikach ust ;/
Wiem, wiem źle wyglądam w takich jasnych ustach ;/

Owszem pomadka nawilża i regeneruje usta dzięki obecności oleju arganowego i wit. E, jednak efekt jaki daje mnie nie przekonuje i już po pierwszym użyciu wiem, że nie jest to produkt dla mnie. 
Żałują, że nie trafiła mi się ognista czerwień (nr 25) lub ciemne wino (nr 26) albo jakiś inny - żywy kolor. Wtedy może  zniosłabym to połyskujące wykończenie, ale tak jestem zmuszona znaleźć tej szmince nowy dom, a jeśli się nie znajdzie to wyrzucić ;/ Podarowanie pomadki to raczej nie jest dobry pomysł więc na przyszłość drogie Golden Rose lepiej dać 50% rabat na zakupy niż losowo rozdawać pomadki. 

23 komentarze:

  1. na samych ustach rzeczywiście wygląda tandetnie, ale na zdjęciach z twarzą wcale tak źle nie jest;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor w sam raz dla mnie :) bardzo lubię takie odcienie, ale skoro się osadza, to może trafiłaś na jakąś felerną sztukę (?)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście nie za dobrze u Ciebie wyglada :( Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tą pomadkę i to dokładnie w odcieniu 04 :) Lubię ją, u mnie nie jest jaśniejsza od ust, ale ja też jestem okropnym bladziochem ;) Szkoda, że trafiłaś na taki nieodpowiedni dla Ciebie okolor :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi kolor też średnio się podoba, a szkoda bo wydaje się ciekawym produktem wartym uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze tych pomadek, ale oglądałam wiele zdjęć i według mnie prezentują się ładnie. Na Tobie również źle nie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się chyba inny numerek trafił, bardziej chyba w brzoskwinię wpada (z tego co pamiętam) ale jest również z tych dość naturalnych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem pewna, ale chyba dostałam ten sam odcień. Ja jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak pomysł z pomadkami jest nietrafiony, chyba, że każda z nas sobie wybierze

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi kolorek właśnie bardzo odpowiada. Lubię ją stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolor :) a mi trafił się kolor 30, myślałam, że jest mega ciemny, ale nie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam że będzie bardziej intensywna u mnie pewnie by schodziła jeszcze szybciej. Raczej jej nie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie prezentuje się na ustach! idealnie dla mnie, lubię takie transparentne produkty szczególnie latem, wyglądają one naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie pomadki, które nie rzucają się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten kolor, ale ja lubię takie odcienie. Poza tym moje usta są dość jasne, więc kolor mógłby na nich nieźle wyglądać. Ale u Ciebie rzeczywiście nie wygląda najlepiej. Jestem przyzwyczajona do ciemniejszych pomadek na Twoich ustach.

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiście to nie Twój kolor, ja też czuję się z takimi źle, dziś na ustach mam matową pomarańczę z GR, preferuję wyraźne kolory, odznaczające się od twarzy a nie z nią zlewające

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wolę matowe pomadki i o mocnym kryciu, raczej nie sięgam po takie delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten kolor moze nie jest najbardziej trafiony kolor, ja rzadko teraz sięgam po takie wykończenia.

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...