Korana relaksujący żel do nóg

Latem moje nogi są jak kamienie. 
Ciężkie, opuchnięte, twarde. Klasyczne sandały to zabójcze obuwie i jedynie  japonki się sprawdzają ;( Dlatego też od kilku lat obowiązkowym letnim kosmetykiem jest relaksujący żel do nóg o działaniu chłodzącym. W tym roku już od marca towarzyszy mi relaksujący żel do nóg Korana
Żel działa od razu po aplikacji. Idealnie chłodzi i odpręża nogi, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu. Nogi stają się lżejsze i aż chce się iść na spacer. W sumie wszystkie zapewnienia producenta mają pokrycie w rzeczywistości ;) 
Żel nie tylko przynosi ulgę, ale także delikatnie pielęgnuje nogi. Lekko nawilża, odświeża, delikatnie wzmacnia naczynia krwionośne i ogólnie dba o nasze nogi. Produkt przypadł mi  bardzo do gustu i nawet kupiłam już sobie drugie opakowanie. Jeśli wasze nogi są ciężkie i zmęczone koniecznie poszukajcie tego żelu. Ja pierwsze opakowanie kupiłam w sklepie zielarskim i płaciłam 10 zł z groszami. Drugie natomiast kupiłam na imprezie prozdrowotnej w galerii handlowej i zapłaciłam za 100 ml opakowanie 11 zł. 
Polecam! ;)
Czy kupię 3 opakowanie na razie nie wiem, bo chcę też wypróbować nowy - specjalistyczny  chodzący żel Barwa Balnea foot - ponoć jest super i kosztuje niecałe 7 zł ;)

Używacie chłodzących kosmetyków do nóg i stóp ? ;>

17 komentarzy:

  1. Latem, chłodzące żele/kremy do stóp, tak jak i balsamy do ciała są całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie szampony z mentolem :) Chlodzacych zeli do nog jeszcze nie uzywalam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, że kiedyś miałam żel chłodzący, ale nie pamiętam jakiej firmy :). W każdym razie na lato idealny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie się na niego zdecyduję. Potrzebuję czegoś o takim działaniu, a jeszcze trochę tych upałów zapowiadają...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakbym wiedziała wcześniej, to pewnie kupiłabym go, bo przed porodem walczyłam z ociężałymi nogami i nic nie pomagało :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Latem zdarza się mi używać podobnych żeli czy kremów.

    OdpowiedzUsuń
  7. latem must have! Aktualnie mam z Gorvity

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna cena. Ja mam jeszcze z zeszlego roku zel z TBS, wiec sie raczej nie skusze, ale moze za rok?

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje nogi też są ciężkie i puchną ale tylko przed okresem przez zastój wody, kiedyś często sięgałam po takie żele, teraz właściwie też powinnam mieć jeden w pogotowiu

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na szczęście nie mam tego problemu, ale gdybym miała to juz wiem co kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam ten z Barwy i naprawdę polecam, tego natomiast nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam żeli głównie tych przeciwobrzękowych, bo mam żylaki ale po takie chłodzące też czasem sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  13. W okresie letnim takie żele to mój must have, zawsze mam problem że mam nogi jak banie w upały.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się doskonale, a ja na obolałe i zmeczone nogi stosuje żel z kasztanowca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W upały czasami doskwiera mi problem ciężkich i opuchniętych nóg, szczególnie po górskich wędrówkach, więc przydałby mi się taki żel :)

    OdpowiedzUsuń
  16. produkt idealny do moich wiecznie zmęczonych stópek, na dodatek w upały często puchną mi stopy i czuję duży dyskomfort :-(

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...