Blogmas2016 #8 winter manicure Golden Rose Ice chic nr 59

Moje pazurki chwilowo odpoczywają od hybryd. Obecnie na paznokciach mam typowo zimowy wręcz lodowy lakier Golden Rose Ice Chic nr 59
Gdy pierwszy raz zobaczyłam ten lakier od razu skojarzył mi się on z krainą lodu. Nr 59 to srebrny lakier z kolorowymi, mieniącymi się, ale też ledwo widocznymi niteczkami.
Wykończenie ma delikatnie piaskowe i na pewno nie jest to bardzo błyszczący lakier. Zdjęcie poniżej choć trochę pokazuję fakturę tego lakieru

Paznokcie wyglądają jak zmrożone ;) Nie powiem jest to ciekawy efekt choć na pewno nie każdemu się spodoba.
Jeśli lubicie srebro albo chcecie się poczuć jak królowa śniegu to ten lakier jest dla Was. Co do jakości to mnie lakiery z serii Ice chic nie zachwycają. Ten krycie ma nawet ok, bo już jedna warstwa ładnie kryje choć mogą pojawiać się prześwity. Schnięcie jest ok, pędzelek klasyczny, prosty, nie za duży, dobrze wyprofilowany. Konsystencja raczej z tych gęstych i lekko ciągnących się, ale może to przez te niteczki.
 Jednak trwałością ten lakier nie grzeszy. Już po kilku godzinach końcówki są starte, co na szczęście przy tym kolorze zbytnio nie rzuca się w oczy.
Na zimę i świąteczny czas jest to fajny lakier jednak jego jakość i trwałość sprawia, że już żadne lakier z tej serii u mnie nie zagości. Lakier kupiłam w sklepie Golden Rose na początku tego roku, w sumie mam go 3 raz na paznokciach i  nie wiem czy skuszę się na 4 malowanie. Cena to 6,90 zł

Podobają się Wam takie zmrożone - śniegowe pazurki ?
Znacie lakiery Ice Chic Golden Rose ?

23 komentarze:

  1. Mi się podoba ;) Fajnie bedzie wyglądał w świateczno-zimowych zdobieniach np w połączeniu z niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow niecałe 7 zł a taki efekt, rzadko się to zdarza, czas go kupic! :D

    Zapraszam do mnie na świąteczny konkurs <3
    https://nicoleotremba.blogspot.com/2016/11/wielki-konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt ale u siebie bym widziała na jednym, może dwóch paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię takie świecidełka :) nosiłam taką hybrydę z Semilaca i bardzo dobrze się w niej czułam :). Ty odpoczywasz od hybryd, a ja się umówiłam na jutro na ogarnięcie skórek i nadanie kształtu, ale nie wiem czy się nie złamię i nie zrobię koloru :). Paznokcie mi już odżyły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że trwałością nie grzeszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek fajny ale trwałość zdecydowanie mnie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznań, że kolorek jest na prawdę ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc nie do końca mój kolor, ale świetnie wyglądałby w połączeniu z tak samo mieniącą się ciemną zielenią <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie sprawdziłby się do Sylwestrowej kreacji. Jednak, mimo wszystko, to nie moja stylistyka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy kolor, taki zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię srebro w połączeniu z bielą ;) Szkoda, że tak słabo z trwałością tego GR :/

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...