Basil Element shampoo

Moje włosy są kapryśne! Mają humory gorsze niż ja dlatego też do włosowych kosmetyków podchodzę z dużym dystansem. Nie dla mnie naturalne szampony, maski, odżywki czy olejowanie. 
Pod koniec lutego otrzymałam (na krakowskim spotkaniu blogerek <relacja klik>) nową serię kosmetyków bazyliowych do włosów od Elfa Pharm. Miałam już kiedy szampon Green Pharmacy, ale się nie polubiliśmy. Mimo to postanowiłam dać szansę wzmacniającemu szamponowi Basil Element

I dobrze, że zaryzykowałam, bo odkryłam dobry szampon, który sprawia, że moje włosy nie potrzebują odżywki ;) Producent zapewnia, że cała seria ma działanie wzmacniające i zapobiega wypadaniu włosów. 

Szampon przeznaczony jest do każdego typu włosa. Poza wzmocnieniem i pobudzeniem wzrostu ma również odmładzać skórę głowy. Jego główne zadanie to oczyszczeni i przygotowanie czupryny na przyjęcie kolejnych produktów z serii. Po umyciu włosy mają być nawilżone, miękkie, pełne połysku. Szampon można używać nawet codziennie.
Wizualnie szampon prezentuje się super. Zielona, prosta szata graficzna nawiązuje zarówno do natury jak i produktu specjalistycznego. Nie powiem dla mnie buteleczka prezentuje się super. Szampon jest żelowy, lekko mętny. Ma świeży, lekko słodkawy, bazyliowy zapach i choć ja fanką zapachu bazylii nie jestem to zapach mi nie przeszkadza mimo, że utrzymuje się na włosach cały dzień. Pieni się świetnie i jest wydajny.
  Skład ma dobry i delikatny, a mimo to dobrze włosy myje, ale nie przesusza skóry głowy
Znajdziemy tutaj delikatne detergenty więc nawet osoby z wrażliwym skalpem nie powinny narzekać. Poza tym są tuaj 2 oleje (słonecznikowy i kokosowy). Mimo to szampon nie obciąża włosów, a po umyciu są odbite u nasady, niesamowicie błyszczące, elastyczne, sypkie i w sumie nie potrzebują niczego innego. Dobrze się rozczesują, szybko suszą i wyglądają świeżo calutki dzień.
Poza szamponem seria składa się z odżywki, mleczka i maski. Producent pięknie opisuje jak co i kiedy stosować.
Ja poza szamponem na razie poznałam tylko mleczko, które też lubię, ale nie mogę stosować go codziennie, bo trochę obciąża mi włosy. Szampon jednak stosuję codziennie i z efektów jestem bardzo zadowolona. 
Co prawda nie ograniczył on wypadania włosów, ale nawet na to nie liczyłam. Włosy są nawilżone, oczyszczone, skóra głowy jest ukojona, nie łuszczy się, nie pojawił się łupież. Do tego po szybkim wysuszeniu włosy są elastyczne, miękkie, błyszczące i pięknie się układają. 
Szampon ląduje na mojej liście "szamponowych pewniaków" i z przyjemnością będę do niego wracać ;)
Szampon dostaniecie w sklepie producenta, ale jest również w rossmanie (obecnie w promocji) i kosztuje ok 16/20 zł.

Znacie bazyliowe kosmetyki do włosów od Elfa Pharm ? 

26 komentarzy:

  1. Jak unosi włosy u nasady, to muszę wypróbować. Jak na razie zrobiła to nalewka Bania Agafii :) Chętnie wypróbuję, jak skończę moje szampony, bo mam aż 3!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem zarówno szamponu jak i odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie go wypróbuję, jak już uszczuplę swoje zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Twojego opisu jawi się bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś właśnie myślałam, żeby napisać o nim post ;)
    Dobrze myje i oczyszcza włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ale cudo :D Interesuje mnie ta seria i chyba zacznę od szamponu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywka pewnie też obciąży mi włosy ale na szampon mogłabym się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też dobrze się sprawdza, już go kończę

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę po niego sięgnąć, cała seria wygląda zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z opisu wynika,że jest - to seria idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam gdzieś próbkę tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam teraz tej serii i jak na razie jest przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, ale jak trafię w Rossmannie to chętnie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się mu bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o nim i muszę przyznać, brzmi jak kusząca opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stoi u mnie jeszcze nieotwarty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam, ostatnio mam ogromne problemy z włosami, pojawił się łupież, sucha skóra głowy

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety poszukuje czegos co mi wlosy troszke dociazy bo inaczej mam calkowita szope na glowie heh

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślałam nad zakupem tego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam ostatnio u mnie w aptece te kosmetyki ale nie widziałam czy fajne :). Narobiłaś mi ochoty na ten szampon, ciekawa jestem czy skóra by mnie po nim nie swędziała. Musze kupić następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...