Perfecta Softlips Cube

Na brak pomadek i sztyftów pielęgnacyjnych do ust nie narzekam. Zazwyczaj stawiam na dobre składy bogate w oleje, masła i inne naturalne składniki. Jednak kokosowy softlips od Perfecty skusił mnie wyglądem i promocyjną ceną. 
Tak się poznaliśmy ;)
Jednak będzie to przyjaźń krótka i jednorazowa. Mimo soczystych zapewnień producenta ten balsam jedynie wyglądem, zapachem i smakiem kusi
Wygląda uroczo, a że jeszcze nigdy "kostki lodu" do ust nie miałam to się na niego zdecydowałam.  No niestety jeśli chodzi o działanie pielęgnacyjne to jest słabo. Owszem chroni usta dzięki parafinowej formule, wygładza je, pozostawia delikatny blask, a skoro ma spf 15 to też chroni jednak o nawilżeniu czy odżywieniu nie ma mowy. No bo patrząc na skład to ...
zobaczcie gdzie jest wspomniane masło shea ? Za substancją zapachową! zresztą najwięcej "aktywnych" składników jest pod koniec składu więc co ma nawilżać i odżywiać ? Petrolatum ? ?  Nie no skład nie jest wart ceny, bo normalna cena tego balsamu to coś ok 12/15 zł. Ja kupiłam je za niecałe 6 zł więc jeszcze dramatu nie ma, ale w normalnej cenie to jest zdzierstwo! 
Tak! Zdzierstwo! nie boję się tego napisać!
Ale przyznać muszę, że wygląda uroczo ;) a że pachnie kokosem i jest słodki w smaku to jedyne -nieliczne- plusy tego balsamu 5w1 od Perfecty
Aplikacja jak na razie jest bardzo przyjemna i bezproblemowa choć nie wiem jak będzie gdy ta kuleczka z góry się zużyje ... 
ktoś miał ??? ktoś wie ???
Co do wydajności to nie jest to zbyt wydajny produkt, ale może to i lepiej.
Także ciekawość zaspokoiłam, zapachem i smakiem cię trochę pozachwycałam, ale więcej się nie skuszę!

A Was kuszą takie kosteczki do ust ? ;>

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie też nie. Wolę zwykłe pomadki w sztyfcie. Za tymi w słoiczkami też nie przepadam ;)

      Usuń
  2. Czasami mnie kuszą ale przeważnie dochodzę do wniosku, że nie będzie mi się tego wygodnie używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo może wygląda, ale się nie skuszę na taki skład :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ;/skład nie zachęca ;/

      Usuń
  4. mnie kuszą takie wynalazki ;D niedawno dostalam od przyjaciolki cos podobnego, jeszcze wykanczam, a konca nie widac ;p
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię oszustw, masło shea powinno być na 1-2 miejscu. Bardzo polecam biowazelinę za kilka zł, która ma całkowicie naturalny skład, jest na bazie olei

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biowazelinkę znam i kocham. A jej skład... miodzio ;)

      Usuń
  6. Oj nie fajny skład, nie kupiłabym go.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tyle produktów do ust, że po ten na pewno nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie nie specjalnie one kuszą. Mam też takie zapasy mazideł, a z używaniem u mnie kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka razy te kostki Perfecty wzbudzały moje zainteresowanie, ale nigdy jeszcze się nie skusiłam :D Teraz kupiłam swojego pierwszego Eosa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię zapach kokosa, więc pewnie mogłabym się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za 6 zł aby zaspokoić ciekawość to mogłabym spróbować w normalnej cenie z pewnością bym nie kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten produkt i mam o innym zapachu. Kokosik musi być mój :) Moje usta są bardzo dobrze nawilżone i nawet szminki matowe nie robią im kuku. Więc tym bardziej takie balsamy sprawdzają się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba będziesz musiała wygrzebywać palcem ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam go w Rossmannie i w dodatku do jakiejś gazety, jednak póki co kocham się w Eosie <3

    OdpowiedzUsuń

Kochani, zachęcam do pozostawiania swoich myśli ;) Dziękuję ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...